کد خبر: 1091033
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سیدشهدا اسلامشهر گفت: شهرستان اسلامشهر آماده میزبانی از ۴ هزار زائر حرم امام خمینی(ره) شده است.
بهاره عشقی صابر

سرگرد اسماعیل جعفری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهدا اسلامشهر در نشستی با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل شهرستان اسلامشهر آماده میزبانی از قریب به ۴ هزار زائر حرم مطهر آن عزیز سفر کرده شده است.
جعفری افزود: با توجه به کاهش بیماری کرونا و همت مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تلاش های انجام شده از سوی مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی و گروههای جهادی در انجام واکسیناسیون، امسال پس از دو سال وقفه در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور شیفتگان و عاشقان آن حضرت برگزار می‌شود که به همین مناسبت در روز ۱۳ خرداد ماه شهرستان اسلامشهر میزبان ۲هزار زائر حرم مطهر از استان همدان خواهد بود.
وی با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان اسلامشهر افزود: با بسیج همه امکانات و با همکاری همه دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان محل های مناسبی برای اسکان و پذیرایی از زائرین حرم امام خمینی در مساجد، پایگاه های بسیج و مدارس منطقه در نظر گرفته شده است که همه فعالیتها در ستاد به ریاست فرماندار و دبیری سپاه ناحیه اسلامشهر برنامه ریزی و به مرحله اجرا در می آید.
جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا اسلامشهر بیان کرد: امسال با تصمیم ستاد مرکزی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) سهمیه حضور برای هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان اسلامشهری در مراسم ارتحال تعیین و تخصیص یافته که مقدمات اولیه برای حضور این تعداد از زائرین حرم از این شهرستان فراهم شده و صبح روز ۱۴ خرداد با همکاری ناوگان اتوبوسرانی این زائرین به حرم مطهر امام اعزام می شوند.
وی با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اسلامشهر تاکید کرد: همزمان با حضور زائرین حرم مطهر در اسلامشهر پس از استقبال از این عزیزان در محل های تعیین شده اسکان یافته و ضمن پذیرایی از مهمانان برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی و اهدای بسته های فرهنگی برای زائرین اجرا می شود.
جعفری تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه شهید فهمیده علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری برای زائرین در حوزه تامین امنیت نیز اقدامات لازم در مناطق اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام شده است.
وی گفت: علاوه بر اسکان و پذیرایی از زائرین حرم مطهر امام خمینی مراسم شهرستانی ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام حماسه ۱۵ خرداد روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره اوقاف با سخنرانی یکی از شخصیت ها و مقامات کشوری برگزار می شود.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تجلیل از نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امری لازم و ضروری است، امام خمینی(ره) فداکارانه و با تمام وجود برای احیا، حفظ آرمان‌ها، تفکرات و حیات اسلام قیام کرد و در برابر استکبار ایستاد و تجلیل از نام امام خمینی و عشق روز افزون مردم به امام به سبب شخصیت آن مرد بزرگوار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار