کد خبر: 1088248
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
به همت فرماندار اسلامشهر انجام شد؛
جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار اسلامشهر عصر پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به ریاست حسین حبیبی فرماندار شهرستان برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

در این جلسه که معاونین فرماندار، بخشداران، روسای ادارات جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی، معاونین اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی، نماینده دادستان اسلامشهر، رئیس اتاق اصناف و روسای برخی اتحادیه های صنفی نیز حضور داشتند آخرین وضعیت توزیع و عرضه کالاهای اساسی از جمله مرغ، روغن و... در شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
افزایش نظارت بر فعالیت فروشگاههای زنجیره ای و برخورد با متخلفان احتمالی در این فروشگاهها از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.
با توجه به توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی در روز پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، مقرر گردید جهت تعادل بخشی در بازار، تامین و توزیع مرغ منجمد در کنار فروش مرغ گرم با نرخ اعلام شده از سوی اتاق اصناف ایران در روزهای آتی نیز ادامه یابد.
همچنین در راستای مقابله با هرگونه احتکار اجناس مورد نیاز مردم در سوله ها و انبارها در مناطق حاشیه ای و روستاهای شهرستان، مقرر گردید با همکاری بخشداری ها اکیپ های بازرسی از انبارهای رسمی و غیر رسمی به صورت شبانه روزی به فعالیت بپردازند.
پیگیری از مبادی ذیربط استانی جهت تامین و در دسترس بودن اقلام مورد نیاز مردم از جمله مرغ و روغن در فروشگاههای کوچک و بزرگ نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر