کد خبر: 1084470
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
فرماندار:
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندارویژه شهرستان مراغه گفت: روز مراغه باید بازتاب و انعکاس ملی داشته و برگزاری آن به نفع مردم و توسعه شهر باشد.

داود اسدیان در جلسه هماهنگی روز مراغه اظهار داشت: برگزاری روز مراغه نیازمند سیاست‌گذاری کلان است و باید تلاش ها در سطح ملی اجرا و دیده شود.

وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی، اعتماد به داشته‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهر، ایجاد خودباوری و امید بیشتر در میان مردم و امید برای اشتغال‌آفرینی باید از جمله سیاست های این روز مهم باشد.

اسدیان خاطرنشان کرد: دعوت از سرمایه‌گذاران و کلنگ‌زنی و آغاز برخی از پروژه‌ها به خصوص در حوزه گردشگری و اقتصادی را می‌توان برای روز مراغه در نظر گرفت.

وی ادامه داد: اگر در این روز مهم در حوزه اقتصاد و گردشگری شاهد اقداماتی مثبت باشیم، نتیجه و اثرات آن را در آینده نزدیک خواهیم دید.

فرماندار مراغه اظهار کرد: نیازمند کار کارشناسی هستیم و باید قدم های بزرگ و موثری در شان و اندازه مراغه برداشته شود چراکه مراغه جزو ۱۰ شهر برتر تاریخی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مراغه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه روز مراغه در روزهای آینده از جمله مهمترین برنامه هاست، گفت: اساسنامه روز مراغه مراحل تکمیلی را سپری می‌کند و باید ابتدا در شورای شهر مصوب و سپس در شورای فرهنگ عمومی طرح و تصویب شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر