کد خبر: 1083118
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
احداث ۶ فضای ورزشی شامل سه زمین چمن، ۲ کلاس تربیت بدنی و یک سالن ورزش دانش‌آموزی در قالب طرح سراسری شهید سلیمانی وزارت آموزش و پرورش در مراغه آغاز شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه  در حاشیه آیین کلنگ‌زنی این فضاهای ورزشی، اظهار داشت: با اجرای این طرح سه زمین چمن مصنوعی در مدارس لقمان، هنرستان «دکتر شهرام فرجی» و هنرستان «شهید رضا شکاری» احداث می‌شود.

به گفته «حسین اکبریان» ۲ باب کلاس درس تربیت بدنی نیز در دبستان دخترانه «فاریابی» و دبستان پسرانه «دکتر معین» تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به احداث یک سالن ورزشی دانش‌آموزی در شهرک «گلشهر»، بیان کرد: توجه به ورزش دانش‌آموزی علاوه بر حفظ سلامت این قشر به شکوفایی ورزش در سطوح مختلف منجر می‌شود و توجه به آن در کنار تعلیم و تربیت ضروری است. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین افزایش سرانه فضای ورزشی را گامی در راستای کشف و پرورش استعدادهای ورزشی دانست.

«لیلا علیمحمدزاده» اظهار داشت: این طرح‌های ورزشی در قالب طرح سراسری شهید حاج قاسم سلیمانی و طی تفاهم‌نامه معاونت تربیت بدنی و سلامت آذربایجان‌شرقی و مدیریت آموزش و پرورش مراغه اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر