کد خبر: 1082149
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از بررسی و فراهم شدن زمینه ایجاد سه ناحیه جدید صنعتی در استان در نشستی با حضور معاون اقتصادی استانداری و نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

علی بهرامی زاده در حاشیه این نشست که در محل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست راه اندازی سه ناحیه صنعتی گرماب در شهرستان فیروزه، ناحیه صنعتی گناباد ۲ در شهرستان گناباد و ناحیه صنعتی یونسی در شهرستان بجستان مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه طرح ناحیه صنعتی گرماب تایید شده و ارزیابی های زیست محیطی آن انجام گرفته است، افزود: این ناحیه مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را دارد و به تصویب کمیسیون ماده ۲۱ (دستورالعمل ضوابط واگذاری زمین‌های ملی و دولتی برای طرحهای کشاورزی تولیدی و غیرکشاورزی مربوط به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی) استان نیز رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی گرماب در شهرستان فیروزه نیازمند مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان است که احتمال زیادی برای تایید آن وجود دارد.

به گفته بهرامی زاده، طرح ایجاد ناحیه صنعتی گناباد ۲ در مرحله کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی استان قرار دارد و هم اینک مهمترین چالش ایجاد این ناحیه صنعتی در خصوص تامین زیرساخت‌های آن است.

وی تصریح کرد: ناحیه صنعتی یونسی در شهرستان بجستان همه تاییدیه های لازم را دریافت کرده است و عملیات اجرایی آن در سال آینده آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: احداث ناحیه صنعتی شماره ۲ گناباد به عنوان «چهارمین» بخش صنعتی این شهرستان و ناحیه صنعتی یونسی به عنوان دومین منطقه صنعتی شهرستان بجستان، گام مهمی در جهت توسعه صنعتی دو شهرستان مزبور است.

وی خاطرنشان کرد : تمام برنامه‌ها و اقداماتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور انجام شده در راستای رشد و توسعه واحدهای صنعتی است تا صاحبان صنایع بهترین بهره‌گیری را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار