کد خبر: 1082035
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
فرماندار مراغه:
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: خدمت رسانی به مردم باور عمیق و رویکرد دولت سیزدهم و مردمی است.

داود اسدیان  در جلسه شورای اداری مراغه افزود: در دولت سیزدهم خدمت رسانی و تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه های اجرایی و نهادهاست.
وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات ادامه داد: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد.
وی اضافه کرد: اگر مدیری توان خدمت رسانی مناسب و پاسخگویی به نامه های اداری را نداشته باشد، لزوم به حضور در مسند مدیریت ندارد و از این رو با کسانی که در مسیر اداری کم کاری و کارشنی کنند برخورد قانونی خواهد شد.
اسدیان گفت: با توجه به ظرفیت های بزرگ مراغه، برای توسعه همه جانبه این شهرستان نیاز به تدوین چشم انداز مناسب بوده و در این راه همراهی تمامی دستگاه ها نیاز است.
وی با بیان اینکه میزان بیکاری در مراغه دو رقمی است، افزود: با ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان که تولید کننده بیش از ۳۰۰ هزار تن سیب در سال است، می توان ریشه معضل بیکاری را از بین برد.
وی ادامه داد: ادارات باید برنامه مناسبی برای سال آینده تدوین کنند تا در قالب چشم انداز توسعه از آن بهره برد.
اسدیان اضافه کرد: وجود نگاه مشترک و پرهیز از حرکت های جزیره ای و انفرادی می تواند ما را در مسیر رسیدن به هدف در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نزدیک تر کند.
وی با بیان اینکه منفعت عمومی بر منفعت اداری ترجیح داده شود، افزود: ادامه مسیر آزادراه مراغه- هشترود آسیب جدی به اراضی موسسه تحقیقات دیم وارد نخواهد آورد و برای این منظور تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر