کد خبر: 1079161
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
رئیس جهاد دانشگاهی کشور:
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: درصدد هستیم با تدوین سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهی برای سال ۱۴۰۴ اجرای برنامه‌های راهبردی و جهاد دانشگاهی را برای پیشبرد اهداف علمی و شاخص‌های توسعه‌ای ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحمیدرضا طیبی در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: جهاد دانشگاهی باید در الگودهی علمی و فناورانه پیشگام عمل کند که در این زمینه عمل به عنوان یک نهاد انقلابی بیش از پیش حائز اهمیت است و درصدد هستیم با تدوین سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهی برای سال 1404 اجرای برنامه‌های راهبردی و جهاد دانشگاهی را برای پیشبرد اهداف علمی و شاخص‌های توسعه‌ای ادامه دهیم.

وی بیان کرد: پیشبرد اهداف علمی و شاخص‌های توسعه‌ای استان نیازمند اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف است تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه موفق عمل کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های استانی برای اعتلای وجهه علمی و فناورانه باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به این که استان اردبیل از کم‌ترین امکانات برخوردار بود که با تلاش مسئولان استانی رشد کمی و کیفی در این نهاد علمی، آموزشی و جهادی رقم خورده است.

طیبی تصریح کرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی در تمامی ابعاد تاثیرگذاری قابل توجهی دارد که به همین منظور اهداف علمی و فناورانه را با هدف دستیابی به توسعه دانش‌بنیان و توسعه فن‌آوری پیگیری می‌کنیم که جهاد دانشگاهی با پیشرفت توسعه فرهنگی و آموزش‌های تخصصی و ایجاد کارآفرینی است.

در ادامه مهران‌اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل نیز اظهار کرد: رشد امکانات و فضاها متناسب با گسترش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی همسو شده و در این زمینه مهم‌ترین هدف نگهداری از سرمایه‌ها و جلوگیری از هدررفت منابع است که در این زمینه اقدامات ارزشمندی انجام یافته است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز نیز گفت: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز با 30 هزار مراجعه کننده توانسته زمینه درمان بیش از 3 هزار زوج را فراهم کند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر