کد خبر: 1077707
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان اعلام کرد؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه سال آینده خاموشی نخواهیم داشت، گفت: در دهه فجر امسال ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان در شرکت توزیع برق اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین اصفهان حمیدرضا پیرپیران با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق اصفهان جزو شرکت‌های هدفمند است که براساس اهداف ‌و چشم‌انداز خود در سال ۱۴۰۵حرکت می‌کند، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان در این شرکت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه طرح‌های موجود در قالب هفت محور است، ادامه داد: این پروژه‌ها در محورهای اصلی اصلاح ساختار شبکه‌های توزیع برق، احداث وتوسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برق، توسعه فناوری‌های نوین، نصب کنتورهای هوشمند برق برای مشترکین مختلف، توسعه سامانه‌های برق خورشیدی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با تأکید بر اینکه اولین محور ما براساس چشم‌انداز ۱۴۰۵ کاهش خاموشی‌هاست، گفت: با اصلاح شبکه‌های فناوری‌های نوین و آموزش نیروی انسانی متخصص در نظر داریم خاموشی‌ها و قطعی برق را روز به روز کاهش دهیم.

وی افزود: از سال ۹۳ ساعات خاموشی‌ها به ازای هر مشترک در حوزه توزیع برق اصفهان بین۸۵۰ تا ۹۰۰ دقیقه بود که در سال ۹۹ به ۱۳۵ دقیقه رسید که با اقدامات صورت گرفته قرار است این عدد به ازای هر مشترک به ۱۲۵ دقیقه به ازای هر مشترک کاهش یابد. این میزان خاموشی‌ها جدای خاموشی‌های ناشی از شبکه تولید برق است.

وی ادامه داد: قرار است در چشم‌انداز ۱۴۰۵ خدمات این شرکت به مشترکین به‌صورت صد درصد غیرحضوری شود که اکنون ۹۷ درصد خدمات آن غیرحضوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان همچنین به کاهش تلفات برق اشاره کرد و افزود: در چشم‌انداز ۱۴۰۵ قرار است تلفات برق به کمتر از  ۵ درصد در حوزه توزیع برق برسد که در سال جاری این تلفات به زیر ۶ درصد رسیده است.

وی با اشاره به مدیریت مصرف و مصرف بهینه برق، اظهار کرد: مطابق چشم‌انداز این شرکت قرار است فاصله بین پیک برق شبکه و مصرف زمان میان باری به زیر ۳۵ درصد برسد که اکنون این عدد به ۳۲ درصد رسیده است.

پیرپیران با بیان اینکه اجرای کامل پروژه‌ها براساس اصول فنی و مهندسی است، گفت: تا پایان امسال یک و نیم برابر اعتبارات را جذب بودجه و پروژه‌های برق این شرکت می‌کنیم.

وی محور ششم این شرکت را وصول مطالبات تأمین انرژی و انشعابات دانست که نزدیک صد درصد وصول شده است و گفت: محور هفتم شرکت توزیع برق اصفهان کاهش تلفات انسانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان درباره افزایش تعرفه برق مشترکین پرمصرف اظهار کرد: ما باید خود را آماده پیک سال آینده کنیم تا تابستان سال آینده خاموشی نداشته باشیم.

وی درباره سرقت سیم شبکه‌های توزیع برق، اظهار کرد: شرکت توزیع برق اصفهان ۱۰ هزار کیلومتر شبکه دارد که غالب آن مسی است و با توجه به افزایش قیمت مس در سال‌های اخیر، انگیزه سارقان برای سرقت را بالا برده است.

پیرپیران با بیان اینکه برای کاهش سرقت سیم شبکه‌های برق اقداماتی تدبیر شده است، گفت: در این مدت بخشی از شبکه‌های مسی برق را به شبکه‌ها و کابل‌های خودنگهدار تبدیل کرده‌ام.

وی افزود: در حال حاضر هفت هزار کیلومتر شبکه مسی برق داریم که نیمی آن تبدیل به شبکه خودنگهدار شده و قرار است تا سه سال آینده این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان راهکار دیگر جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی برق را هماهنگی با نیروی انتظامی و همچنین نصب دستگاه ضدسرقت بر روی دستگاه ترانسفورماتور دانست وگفت: این اقدام نیازمند اعتبار سنگینی است که در برنامه زمانی سه ساله انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار