کد خبر: 1069325
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: بسیج مسیر حرکت خود را بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم تنظیم کرده است و سند راهبردی ۱۰ ساله‌ای تهیه و به محضر رهبر معظم انقلاب پیشنهاد کرد که تصویب شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قم گفت: بعد از صدور فرمان تاریخی بیانیه گام دوم در سال ۹۷، بسیج مسیر حرکت خود را بر مبنای تحقق آن تنظیم کرد و سند راهبردی ده ساله‌ای تهیه و به محضر رهبر معظم انقلاب پیشنهاد کرد که تصویب شد. کار‌های مربوط به پیاده سازی این سند در سراسر کشور آغاز شده و در سال ۱۴۰۱ شدت خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه ما تقویت پایگاه‌های مقاومت در مساجد و فعال کردن و محور قرار دادن مساجد برای همه فعالیت‌ها و نقش آفرینی‌هایی است که بسیج دارد، چون بسیج باید بصورت مردم پایه در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران باشد.

سلیمانی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در بسیج، اضافه کرد: برای تحقق محله‌های اسلامی هم برنامه‌هایی داریم که به عنوان نمونه در استان قم دنبال می‌شود. علاوه بر آن تمرکز روی سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ کار و تولید، نشاط و تفریحات سالم، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، انجام کار‌ها به جماعت و تحکیم خانواده از دیگر برنامه‌های بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپس اظهار کرد: در زمینه جهاد علمی و فناورانه هم نقشه علمی بسیج کشور را تهیه کرده ایم و با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های دولتی آن را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم، افزود: بسیج در کمک به دولت جدید در موضوعات تولید مسکن، رفع بیکاری، تنظیم بازار و مقابله با کرونا نقش آفرینی خوبی را عهده دار شده که نمونه آن در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و برنامه کمک مومنانه است.

سلیمانی در پایان گفت: ما در بسیج به دنبال تحقق بسیج گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که با توجه به تجربیات گام اول ان شاءالله در مسیر تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار