کد خبر: 1062335
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه باید شهرداری و شورای شهر پای کار بیایند، بیان داشت: می‌توان با سایر ارگان‌ها به خصوص استانداری و راه مذاکره کنیم‌ تا هر بخش به وظایف خود عمل کند اما توجه داشته باشیم در صورت عدم همکاری سایر ارگان‌ها شهرداری خود به تنهایی نیز می‌تواند اقدامات اساسی انجام دهد.

باغبان  با بیان اینکه می‌توانیم قبل از زمان بودجه‌بندی برای ساماندهی حاشیه‌نشینی بودجه مورد نیاز را تدوین کنیم و در زمان بودجه‌نویسی ارائه کنیم، افزود: باید شهرداری بودجه ویژه‌ای برای بافت حاشیه‌نشینی در نظر بگیرد.

 

نباید منتظر اقدامات دیگران باشیم 

حکیمه غفوری نیز با اشاره به اینکه اگر منتظر اقدامات دیگران باشیم، نمی‌توانیم اهداف خود را به نتیجه برسانیم، گفت: باید یا توانمندی‌های داخل سازمانی شهرداری نسبت به ساماندهی بافت حاشیه‌نشینی اقدام کنیم.

مهم‌ترین دغدغه اعضای شورای ششم

یاسین بجانی، عضو شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه دفاتر تسهیل‌گری عمدتاً در زمینه مسائل اجتماعی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: دستاورد‌های خوبی نیز در زمینه  مسائل اجتماعی داشتند اما در مسائل سیاسی و انتخابات نیز از آنها استفاده شد‌.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اعضای شورای ششم ساماندهی بافت حاشیه‌نشینی است، ادامه داد: می‌توانیم دفاتری برای پیگیری مسائل حاشیه‌نشینی ایجاد کنیم‌ اما نباید از آمار و دستاوردهای دفاتر تسهیل‌گری غافل شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر