کد خبر: 1061379
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
- رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: با راه اندازی ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید، ظرفیت واکسینه کردن شهروندان مقابل کرونا از سه به ۱۰ هزار نفر در روز افزایش یافت.

اصغر تنومند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور و با هماهنگی این دانشکده، ۲ مرکز جدید به همت سپاه ناحیه مراغه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به مراکز تجمعی واکسیناسیون شهر اضافه شد تا تعداد این نوع مراکز به چهار مورد افزایش یابد. 

وی با بیان اینکه هم اکنون روند واکسیناسیون شهروندان با روند مناسبی تداوم دارد ادامه داد: همچنین علاوه بر افزایش این مراکز تجمیعی واکسیناسیون،  نیروی انسانی و ظرفیت تزریق مراکز قبلی نیز افزایش یافته است.

وی گفت: هدف از افزایش تعداد و  راه اندازی مراکز جدید تجمعی در مناطق مختلف شهری، تسریع و تسهیل در واکسیناسیون گروه های هدف و شهروندان است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان واکسن دریافت کرده اند، افزود: در این شهرستان تاکنون حدود ۱۰۵ هزار دوز واکسن در نوبت های اول و دوم به گروه های هدف تزریق شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه هم اکنون در بیمارستان های این شهرستان بیش از ۱۸۰  بیمار کرونایی بستری بوده و از این رو رعایت پروتکل های بهداشتی حتی پس از تزریق واکسن نیز ضروری و حیاتی است.

شهرستان ۲۶۳ هزار نفری مراغه در ۱۲۵ کیلومتری جنوب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی، واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر