کد خبر: 1056336
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی گفت: برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی، ۲۴۰ قربانگاه و پایگاه در روز عید سعید قربان در آذربایجان غربی برپا می شود.

عزیز سهندی اظهار داشت: برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم آذربایجان‌ غربی در روز عید سعید قربان، 240 قربانگاه و پایگاه شامل کلیه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.

 وی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان ‌غربی می‌توانند در روز عید سعید قربان و همچنین در طول هفته جاری گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گوشتهای قربانی و نذورات نقدی جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود، تصریح کرد: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هم استانی ‌های نیکوکار را در روز عرفه، روز عید سعید قربان و تا یک روز پس از عید قربان جمع ‌آوری و در میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و اصول بهداشتی در تمامی قربانگاه‌ها، بیان کرد: در کلیه قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه های دامپزشکی استان در جهت رعایت موارد بهداشتی قربانی ها با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان در سال گذشته بیش از 23 میلیارد تومان در طرح جمع آوری و توزیع گوشت قربانی مشارکت کرده اند که پیش‌بینی می‌شود این مشارکت در سال جاری با افزایش 30 درصدی، به 30 میلیارد تومان برسد.

سهندی خاطرنشان کرد: راه اندازی پویش «نذر قربانی» اجرای طرح هر روستا یک قربانی، اجرای طرح هر مرکز نیکوکاری حداقل یک قربانی، دعوت از حاجیان، خیران، حامیان ایتام، موسسات خیریه برای مشارکت در طرح‌های عید قربان از اهم اقدامات کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای جمع‌آوری هرچه بهتر نذورات مردم در عید قربان محسوب می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر