کد خبر: 1000403
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
ضرورت تسریع در تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز
عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر تسریع در تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز تاکید کرد.

محرم محمدزاده  در تذکری در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: مدت‌هاست تعدادی از نیرو‌های با سابقه برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها کنار گذاشته می‌شوند و در این میان ۱۴ نفر از این نیروها در سازمان ورزش چندین ماه است بیکار شده و از خانواده‌های خود شرمنده هستند.

وی گفت: باوجود تعدیل این نیروها اما افراد جدیدی استخدام شده و حکم خود را نیز دریافت کرده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: ‌تبدیل وضعیت‌ها باید هر چه سریع‌تر انجام شود، چراکه وضعیت روحی کارمندان  مناسب نیست همه به‌دنبال پیدا کردن پارتی و آشنا برای عقب نماندن از قافله تبدیل وضعیت‌ها هستند.

محمدزاده یادآور شد: در میان این نگرانی‌ها شنیدن خبر هدایت برخی از نیروهای حجمی  مترو  به سمت بیمه بیکاری قابل توجه بوده، حال اینکه برای چند ماه کارکنان را به بیمه بیکاری نمی‌فرستند و این کارکنان باید حفظ شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال، سال فضای سبز است، گفت: از هم‌اکنون شورا ستیزی آغاز شده امروز‌ که شهر زیبا شده براساس تصمیمات شورا بوده است، محلات حاشیه‌ای شهر از گل‌کاری محروم‌هستند از حجیم‌کاری‌ پرهیز کنیم و محلات کم برخوردار را نیز ببینیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: برخی محلات و برزن‌ ها از ساخت و ساز جلوگیری نکرده‌اند اما پس از اتمام ساخت و ساز امروز به آنها مجوز انشعاب نمی‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر