کد خبر: 999489
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تمامی ادارات و سالن‌های ورزشی استان توسط هیات پزشکی ورزشی و با همکاری سازمان های مردم نهاد ضدعفونی و گند زدایی شده است.

ایوب بهتاج  با ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پیشگیری از کرونا و کاهش آثار آن بر معیشت خانوارهای کم بضاعت و بی بضاعت و مشکلات باشگاه های خصوصی افزود: در طول دو ماه اخیر نزدیک به ۵۰۰۰ ماسک، دستکش و تعداد زیادی مواد ضدعفونی کننده و شوینده در راستای کمک به خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر در استان توزیع شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در وضعیت فعلی و آتی تدابیر لازم را اندیشیدیم، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اولین جلسه پیشگیری از ویروس کرونا را، پنجم اسفند سال گذشته با تشکیل کار گروهی در خصوص این بیماری، برگزار کرد و تا به امروز هشت اطلاعیه استانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا انتشار داده ایم.

وی اعلام کرد: با همکاری سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات‌های ورزشی استان توانستیم نزدیک بر ۶۰۰ بسته اقلام مصرفی ضروری را توزیع کنیم و قبل از ماه مبارک رمضان دومین مرحله توزیع نیز انجام خواهد گرفت.
بهتاج با اشاره به اینکه کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی اعم از سالن ها، استخرها، باشگاهها در سطح استان تعطیل هستند، اظهار امیدواری کرد: در خصوص باشگاه های خصوصی تدابیر لازم اندیشیده شود زیرا که بعضی از باشگاه‌ ها ماهیانه بالای ۲۰ میلیون تومان اجاره بها پرداخت می کنند.

وی با تاکید به انجام فعالیت های ورزشی در خانه گفت: برنامه تولیدی ”ورزش در خانه” با اجرای حامد جعفری مربی بدنساز تیم ملی تکواندو هر روز از شبکه استانی سیما پخش می شود و علاوه بر این، فایل های ویدئویی بسیاری به روابط عمومی اداره کل رسیده است که نشانگر تداوم فعالیت های ورزشی ورزشکاران و شهروندان در خانه است. 

طبق آخرین اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی تا پایان اردیبهشت جاری تعطیل و ممنوع می باشد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر