کد خبر: 956323
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج :
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت که شهرداریها نهادی غیردولتی هستند و قرار نیست به تمام بخشنامه های دولتی تن دهند.

اکبر سلیم نژاد در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهرداری نهادی غیردولتی است که مکلف به تامین درآمد برای هزینه کرد است و چنانچه ماهیت دولتی پیدا کند، قادر به خدمت رسانی ایده آل به شهروندان نخواهد بود.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرج سیاستِ کاهش هزینه ها، عدم تحمیل نیرو به شهرداری و توجه به محرومیت زدایی، توسعه سرانه های فرهنگی و ورزشی، محله محوری و تمرکززدایی را در پیش گرفته اند و مدیران شهری باید با صداقت در این مسیر گام بردارند و ما عملگرایی در تمام حوزه های فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و محیط زیست را مطالبه کرده ایم.

این مسئول عنوان کرد: شهرداری باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کند و شهر را با درآمدهای سالم و مستمر اداره کند و اینکه ما دارایی ها و سرمایه های شهر را بفروشیم یا چشم انتظار جرایم ماده صد و تخلفات ساختمانی باشیم، در واقع نوعی عقب گرد است و محرومیت های بیشتری را به شهر تحمیل می کند.

مدیران باید به دنبال درآمدهایی باشند که حق مسلم شهرداری است اما در حال حاضر از آنها محروم مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان خواستار دقت نظر شهردار و معاونین و مدیران وی در اجرای تباصر بودجه 98 شد و تصریح کرد: این تباصر رمز موفقیت بودجه هستند و اگر به درستی عملیاتی شوند، بهترین استفاده از بودجه های شهری محقق می شود، البته نمایندگان مردم با استفاده از ابزارهای نظارتی تمام تلاش خود را برای تحقق کامل بودجه و تباصرِ آن بکار می گیرند و امیدواریم که خدمات شایسته ای را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار