کد خبر: 952627
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
مردی که متهم است با فریب فروشندگان مواد غذایی در سایت‌های فروش کالا، اموال آن‌ها را سرقت می‌کرد، سرانجام به دام مأموران پلیس تهران افتاد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چندی پیش شکایت‌های مشابهی درباره کلاهبرداری‌های سریالی از فروشندگان مواد غذایی در سایت‌های مجازی به کلانتری‌های تهران گزارش شد. شاکیان گفته بودند برای فروش مواد غذایی در سایت، آگهی فروش داده بودند که مردی به عنوان مشتری تماس گرفته و بعد از فریب آنها، کالاهایشان را سرقت کرده است.
یکی از شاکیان توضیح داد: من برای فروش مقدار زیادی مواد غذایی در یکی از سایت‌ها آگهی فروش داده بودم. مردی تماس گرفت و بعد از پرسیدن قیمت ها، گفت که قصد خرید دارد. بعد با او قرار ملاقات گذاشتم و مقداری برنج، زعفران و ... به او فروختم و پولش را هم دریافت کردم. چند روز بعد بود که آن مرد دوباره تماس گرفت و سفارش خرید مقدار زیادی مواد غذایی با قیمت بالاتر از بازار داد که خوشحال شدم و پیشنهادش را قبول کردم. وقتی سر قرار حاضر شدم، سفارش او را تحویل دادم. آن مرد، اما به جای پرداخت پول نقد، یک چک بین‌بانکی به من داد و خواست به بانک بروم و چک را نقد کنم که ناچار قبول کردم. وقتی وارد بانک شدم، فهمیدم که چک جعلی است. بنابراین به سرعت از بانک خارج شدم، اما آن مرد به همراه محموله بار فرار کرده بود. در حالی که هر روز شکایت‌های بیشتری به پلیس گزارش می‌شد، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی که مأمور رسیدگی به این پرونده شده بودند، موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و او را در حالی که قصد فریب فروشنده دیگری را داشت، بازداشت کنند. متهم در اولین بازجویی‌ها به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کرد و گفت که از این راه، ۲ میلیارد تومان به جیب زده است. سرهنگ کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از آنجا که احتمال می‌رود متهم از افراد زیادی کلاهبرداری کرده باشد، دستور انتشار چهره بدون پوشش او از سوی قاضی صادر شده است و شاکیان می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار