کد خبر: 946660
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
عسگری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از فرمانداران خواست اتفاقات بازار را رصد و با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

حشمت‌الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به نقش مهم ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: باید تصمیماتی اتخاذ شود که به نفع مردم تمام شود.

وی بر لزوم نظارت جدی‌تر بر بازار تاکید و تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار گیریم که آشفتگی و تلاطمی که طی ماه‌های اخیر در بازار ایجاد شده پایان یافته و بازار هرچه سریع‌تر به ثبات برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از ورود استانداری به نظارت‌ها بر بازار خبر داد و از مسوولان خواست که گزارش گشت‌های بازرسی به شکل روزانه و مکتوب به استانداری اعلام شود تا امکان ارزیابی‌های درست را فراهم آورد .

این عضو ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به نقش مهم فرمانداران در شهرستان‌ها گفت: در شهرستان‌ها فرمانداران باید توجه ویژه ای داشته باشند تا نظارت به شکل جدی صورت پذیرد . ضمن اینکه انتظار می‌رود در این ایام فرمانداران اتفاقات بازار را رصد و با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در ایام پایانی سال خبر داد تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها باید دقت شود تا تداخل در عرضه کالاها و همچنین مشکلات پیرامون قیمت بوجود نیاید .

عسگری با اشاره به افزایش قیمت گوشت سفید و قرمز در ماه‌های اخیر گفت: متاسفانه درخصوص قیمت مرغ، در سمنان شاهد اختلاف قیمت با خارج از استان هستیم که باید تمهیدات ویژه ای برای این موضوع داشته باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص گوشت قرمز هم باید تلاش شود تا بازار ثبات داشته باشد و مشکل افزایش قیمت را نداشته باشیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه‌ها و عرضه ارزان‌تر کالاها خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عرضه کالا باعث ایجاد رقابت در عرضه‌کنندگان و نهایتا به نفع مردم خواهد بود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر