کد خبر: 944204
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
عملیات گسترده پلیس پایتخت برای برخورد با خرده‌فروشان مواد‌مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر روز گذشته در مناطق شوش، مولوی و هرندی به جریان افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت که این عملیات درخواست مدام مردم این مناطق و برای ساماندهی معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر دردستور کار پلیس قرار گرفت. وی از بازداشت ۳۰۰‌خرده فروش مواد در جریان این طرح خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از ۱۰۰‌منزل که از ۱۰‌تا ۱۰۰ نفر معتاد و خرده‌فروش در آن فعالیت داشتند، پاکسازی شد. وی ادامه داد: تمامی خانه‌ها و کوچه پس کوچه‌های این محلات بنا به درخواست مردم از لوث وجود خرده‌فروشان و معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود و خرده‌فروشان تحویل زندان شده و معتادان متجاهر برای شش تا یک‌سال تحویل مراکز بازپروری می‌شوند. رئیس پلیس تهران ادامه داد: بیش از ۷۰‌درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند در جرائمی مانند سرقت نیز فعال هستند، گفت: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و مقطعی نیست.
براساس این گزارش، مأموران پلیس امنیت تهران هم در عملیات جداگانه موفق شدند ۲۱۰ هزار قلم دارو را از پاتوق قاچاقچیان دارو در ۱۴ محله تهران کشف کنند. سردار ذوالقدری رئیس پلیس امنیت تهران از بازداشت ۱۵ متهم در جریان عملیات خبر داد.

رئیس پلیس تهران: مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی نیست
روی تابلو‌های ورودی بوستان‌های تهران ممنوعیت برای آوردن سگ نصب شده‌است با این حال کمتر بوستانی عمدتاً در مرکز و شمال تهران دیده می‌شود که دارندگان این حیوان به این تابلو توجه کرده یا اگر آن را ببینند بخواهند به هشداری که داده شده توجه کنند. با رایج شدن سگ‌گردانی در خیابان‌ها، بوستان‌ها و داخل خودرو‌ها حالا سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داده با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی کنند، برخورد جدی خواهد شد. سردار حسین رحیمی با‌بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده‌اند، ادامه داد: پلیس با گرفتن مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد. رئیس پلیس تهران ادامه داد: مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودرو‌ها انجام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار