کد خبر: 944001
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
مرضیه هاشمی شامگاه چهارشنبه به ایران بازمی‌گردد
مرضیه هاشمی که به عنوان شاهد اجباری ۱۱روز در زندان‌های امریکا بازداشت بود، قرار است چهارشنبه شب به تهران بازگردد و در روز پنج‌شنبه تجمع بزرگ دختران انقلاب با حضور خانواده مرضیه هاشمی در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: قرارگاه آمرین به معروف صراط (دختران انقلاب) به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری اجتماع عظیم دختران و پسران انقلاب کرده است. این برنامه روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن، با حضور جمعی از خانواده شهدای شاخص، آمرین به معروف و خانواده مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی در ساعت ۱۴:۴۵ در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
در این مراسم خانواده شهید برونسی، شهید صیاد شیرازی، شهید تهرانی‌مقدم، شهید نورخدا موسوی، شهید احمد پلارک، شهید ابراهیم هادی، شهید احمدی روشن، شهید محسن حججی، شهید محمدحسین حدادیان و... حضور خواهند داشت و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به سخنرانی و امیر عباسی به مداحی می‌پردازد. مرضیه هاشمی، مستند ساز و گوینده امریکایی - ایرانی است که طی چهار دهه اخیر پس از آشنایی با شخصیت بی‌نظیر و تاثیرگذار امام خمینی (ره) به دین اسلام گروید و در قالب یک ژورنالیست زن مسلمان، پرچمدار روشنگری علیه جنایات امریکا و استکبار جهانی در دنیا و منطقه خاورمیانه شد. وی در طول ۲۵سال همکاری با معاونت برون مرزی رسانه ملی، در قالب مستند‌ها و گزارش‌های خبری علیه اسلام‌هراسی دولت‌های غربی روشنگری کرد. پلیس اف‌بی‌آی هاشمی را در فرودگاه سن لوئیس دستگیر کرد و با دست و پای زنجیر شده به شکل وحشیانه‌ای حدود ۱۱روز در بازداشت نگه داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار