کد خبر: 940864
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هنرمندان استان البرز با کمبود اعتبار و شرایط سخت اقتصادی روبه‌رو هستند.

ناصر مقدم در نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه البرز با استاندار که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان البرز بخشی از اقداماتی که در راستای فرهنگ و هنر انجام داده‌ایم بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان استان البرز با کمبود اعتبار و شرایط سخت اقتصادی روبه‌رو هستند اما باز هم در جشنواره‌ها و مراسم حضور پر رنگ دارند، افزود: در حوزه استان نیاز به حمایتهای بسیار زیادی است تا بتوان برخی از نبوغ و استعدادها را شکوفا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد: تئاتر پردیس کرج با مقیاس 150 متر مربع و با پیشرفت 40 درصدی سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

مقدم با بیان اینکه با محل برگزاری نمایشگاه‌ها در استان با مشکل مواجه هستیم و جای مناسبی در استان در این رابطه وجود ندارد، گفت: در بحث دبیرستان هنرهای زیبای دخترانه با مشکلاتی مواجه بودیم که مرتفع شد و برای این دبیرستان ساختمانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: ما در استان البرز با 3 میلیون نفر جمعیت بودجه‌ای برای کارهای فرهنگی نداریم و باید تزریقاتی در این حوزه انجام شود تا جهشی بزرگ صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار