کد خبر: 939971
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
سفیر سوریه در ایران گفت: ما به دولت و فعالین اقتصادی ایران برای حضور در پروژه‌های اقتصادی کشورمان اولویت داده‌ایم تا برای بازسازی و همکاریهای اقتصادی فعالیت داشته باشند.
جوان آ‌نلاین: عدنان محمود سفیر سوریه در ایران امروز در همایش مشترک فعالین اقتصادی دو کشور ایران و سوریه در محل اتاق بازرگانی اظهار کرد: فرصت مناسبی برای تاجران و فعالین اقتصادی وجود دارد تا در سوریه سرمایه گذاری داشته باشند.

وی افزود: ما به دولت و فعالین اقتصادی ایران برای حضور در پروژه‌های اقتصادی کشورمان اولویت داده‌ایم تا برای بازسازی و همکاری‌های اقتصادی فعالیت داشته باشند.

ارائه تسهیلات به شرکت‌های بزرگ ایرانی در سوریه

سفیر سوریه در ایران افزود: تمام در‌ها به روی شرکت‌های ایرانی باز است و تسهیلات دولتی به شرکت‌های ایرانی داده می‌شود تا در زمینه‌های مختلف تولیدی و کشاورزی وارد عمل شوند؛ بنابراین گزارش جواد ترک‌آبادی سفیر ایران در سوریه نیز در این مراسم گفت: مطمئن هستم که مردم و دولتمردان سوریه به فعالین اقتصادی ایران خوشامد خواهند گفت و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارند.

وی افزود: سفارت ایران در سوریه نیز به روی فعالین اقتصادی کشورمان همیشه باز است؛ بنابراین گزارش امروز تفاهمنامه اقتصادی نیز میان کشور ایران و سوریه منعقد خواهد شد؛ فعالین اقتصادی دو کشور مهمترین مانع پیش‌روی همکاری‌های و کشور را حمل و نقل و انتقال پول می‌دانند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار