کد خبر: 939228
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
مصطفى هاشمى طبا رئيس اسبق سازمان تربيت بدنى در محل تمرينات نمايندگان اعزامى شطرنج ايران به مسابقات جهانى سريع و برق آسا حضور يافت و از نزديك در جريان آمادگى شطرنجبازان پيش از عزيمت به روسيه قرار گرفت.

جوان آنلاین: هاشمى طبا كه رياست دانشگاه علمى كاربردى شطرنج را نيز بر عهده دارد، براى شطرنجبازان ايران در رقابت هاى پيش رو آرزوى موفقيت كرد.
تمرينات پرهام مقصودلو، عليرضا فيروزجا، احسان قائم مقامى و سارا خادم الشريعه در محل فدراسيون در جريان برگزارى است و اين نفرات فردا سه شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترك مى كنند.
هشتمين دوره رقابت هاى جهانى سريع و برق آسا از روز 25 تا 31 دسامبر 2018 ( 4 تا 10 دی 97) در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود. تنها شطرنج بازانی با رتینگ بالای 2500 در بخش مردان و ریتینگ بالای 2400 در بخش بانوان جواز حضور در این رقابت ها را دريافت كردند.
طبق اعلام فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) یک میلیون و صد و پنجاه هزار دلار به عنوان جایزه نقدی این مسابقات در نظر گرفته شده است.
لازم به یادآوری است که هر شطرنج باز در مسابقه سریع، 10 دقیقه به همراه 5 ثانیه اضافه و در رقابت برق آسا 3 دقیقه به همراه 2 ثانیه وقت اضافه زمان در اختیار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار