کد خبر: 939057
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تلاش برای شکل‌گیری کانون خانواده بدون توجه به پیوست‌های اجتماعی آن، که مدام در حال روی دادن است به اختلاف‌های بزرگی منجر خواهد شد. اختلاف‌هایی که کانون خانواده را به پرتگاه نابودی و خانواده‌ها را در تقابل با هم قرار می‌دهد. در تازه‌ترین پرونده‌ای که در پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شده است یک اختلاف خانوادگی که با کمک مشاور می‌توانست ختم به خیر شود به کندن گوش برادرزن توسط داماد خانواده منجر شد.
به گزارش خبرنگار ما، صبح روز سه‌شنبه ۲۷ آذر‌ماه بود که به مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو خبر رسید دعوای خونینی در یکی از خانه‌های محل شکل گرفته است. با حضور پلیس در محل معلوم شد مرد ۳۲‌ساله که جعفر نام داشت با دوبرادر زنش درگیر شده و گوش یکی از آن‌ها را کنده و از محل گریخته است. جعفر پس از فرار از محل با خانواده همسرش تماس گرفته و آن‌ها را به قتل تهدید کرده بود. همزمان با انتقال مجروح حادثه به بیمارستان پرونده به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه‌۳۴ به اداره شانزده پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. در اولین گام مجروح حادثه به کارآگاهان پلیس گفت: شب حادثه خواهرم با من و برادرم تماس گرفت و گفت که شوهرش جعفر با او دعوا کرده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده است. بعد از قطع تماس بود که من و برادرم برای حمایت از خواهرمان خودمان را به خانه‌اش رساندیم و با جعفر درگیر شدیم. در جریان درگیری بود که جعفر گوش چپ من را به دندان گرفت و آن قدر فشار داد که کنده شد. او بعد از حادثه از محل فرار کرد و مدام با خواهر و خانواده‌ام تماس گرفته و ما را به مرگ تهدید کرده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که جعفر پس از ارتکاب حادثه از تهران گریخته است. تلاش پلیس برای بازداشت متهم در جریان بود تا اینکه خبر رسید جعفر به تهران برگشته و در خانه یکی از دوستانش در بلوار فردوس پنهان شده است که ساعت ۱۱ روز جمعه ۳۰ آذر او را بازداشت کردند.
جعفر در توضیح ماجرا به کارآگاهان گفت:: ۱۰ سال قبل در شهرستان با همسرم ازدواج کردم و همانجا زندگی می‌کردم تا اینکه دو ماه پیش و به اصرار خانواده همسرم برای ادامه زندگی به تهران آمدیم؛ از آنزمان به بعد بود که دخالت‌های خانواده همسرم هم در زندگی ما و به دنبال آن اختلاف من و همسرم شروع شد. او در شرح روز حادثه گفت: آن روز با همسرم درگیری شدیدی پیدا کردم؛ او بلافاصله به برادرانش زنگ زد و آن‌ها نیز به خانه ما آمدند و خیلی زود با هم درگیر شدیم و آن حادثه اتفاق افتاد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار