کد خبر: 936355
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
شهردار منطقه۲۲،در جمع همکاران بسیجی مطرح کرد:
نوذرپور با بیان اینکه بسیجی یعنی کسی که به تمام قوانین کشور پایبند باشد، گفت: همه ما باید با احترام به قوانین و رعایت قوانین کشور، اعتماد مردم را بیش از پیش به مدیریت شهری بدست بیاوریم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲، در جمع همکاران بسیجی منطقه۲۲، ضمن تبریک هفته بسیج طی سخنانی گفت: بعد از بوجود آمدن انقلاب ها، آرمان ها به مرور زمان کمرنگ می‌شود که وظیفه اصلی بسیج زنده نگه داشتن این آرمان ها می باشد.
شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه بسیج یادآور آرمان ها، رشادت ها و دلاوری های دوران انقلاب و جنگ است، افزود: بسیج با اقدامات و فعالیت هایش می تواند یادآور این باشد که آرمان ها زنده هستند و به صورت مقطعی نمی باشند.
نوذرپور با بیان اینکه یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی، تقاضای حضور مردم در اداره کشور بود، اظهار داشت: اکنون هم مردم در تصمیم گیری های کشور حضور دارند و ناظر می باشند و کشور با نظر مردم مدیریت می شود.
وی با بیان اینکه ایجاد انقلاب و استمرار انقلاب ها با مشارکت مردم بوده است، ادامه داد: بسیج نماد مشارکت مردم در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی است.
شهردار منطقه۲۲، با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در قالب بسیج باعث حفظ کشور شده است، گفت: بدون حضور مردم هیچ انقلابی شکل نمی گیرد و باید مردم رادر صحنه حفظ کنیم.
نوذرپور با بیان اینکه مدیران با خدمت به مردم باید اعتماد مردم را به انقلاب حفظ کنند، افزود: مردم تصمیم گیرندگان اصلی این کشور هستند و نباید چیزی از مرم پوشیده باشد و مدیریت شهری با مجموعه اقدامات و خدمات خود باید باعث جلب بیشتر اعتماد مردم به انقلاب و کشور بشود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب فکر می کنند که مردم در صحنه حضور ندارند و می توانند به خواسته هایشان برسند، اظهار داشت: مردم با حضور خود ثابت کرده اند که پای انقلاب ایستاده اند و جایی برای نقشه های دشمنان وجود ندارد.
شهردار منطقه۲۲، با بیان اینکه بسیجی یعنی انسانی ترازاول در رفتار، گفتار و اخلاق، افزود: مدیریت شهری از همکاران بسیجی برای رسیدن به اهداف سازمانی انتظار همراهی و همکاری دارد.
نوذرپور در پایان با اشاره به اینکه بسیجی یعنی کسی که به تمام قوانین کشور پایبند باشد، گفت: همه ما باید با احترام به قوانین و رعایت قوانین کشور، اعتماد مردم را بیش از پیش به مدیریت شهری بدست بیاوریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار