کد خبر: 936070
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
گفت وگوی "جوان آنلاین " با سرمربی تیم کاله در آستانه بازی با شهرداری گنبد
هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شود که در ارومیه ، شهرداری این شهر میزبان عقاب نهاجا است.شهروند اراک پذیرای تیم فولاد سیرجان است.در حساس ترین بازی امروز پیکان میزبان شهرداری ورامین است و در آخرین دیدار امروز هم در تبریز ، هرداری این شهر با دورنا مصاف می کند. آخرین بازی هفته دهم روز جمعه بین شهرداری گنبد و کاله مازندران برگزار خواهد شد.این هفته تیم خاتم اردکان نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان استراحت دارد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شود که در ارومیه ، شهرداری این شهر میزبان عقاب نهاجا است.شهروند اراک پذیرای تیم فولاد سیرجان است.در حساس ترین بازی امروز پیکان میزبان شهرداری ورامین است و در آخرین دیدار امروز هم در تبریز ، هرداری این شهر با دورنا مصاف می کند. آخرین بازی هفته دهم روز جمعه بین شهرداری گنبد و کاله مازندران برگزار خواهد شد. این هفته تیم خاتم اردکان نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان استراحت دارد.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازی با شهرداری گنبد گفت: بازی سختی پیش رو داریم . گنبدی ها در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و قطعا فردا با توجه به شرایط میزبانی خواهان کسب ۳ امتیاز بازی است.البته این بازی با توجه به اینکه دو تیم هر دو شمالی هستند به نوعی دربی شمال می باشد و همین باعث بیشتر شدن حساسیت بازی خواهد شد. در حال حاضر گنبد ۸ برد را در کارنامه دارد و فعلا در رده ۵ جدول قرار دارد. کاله هم با ۵ بردی که کسب کرده در رده ۷ جای گرفته است.

وی افزود: بازی روز جمعه ما فارغ از مسائل فنی در یک مورد کار ما را سخت کرده است. حضور پر رنگ تماشاگران گنبدی در بازی روز جمعه باعث خواهد شد تا دربی شمال حساس تر از قبل برگزار شود .امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

سرمربی تیم کاله در پاسخ به "جوان آنلاین" که چرا بازی شما جمعه برگزار می شود اظهار داشت: چون در این سالن جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین برگزار می شود و گویا فردا اختتامیه اش است و این که سالن دیگری برای برگزاری این مسابقه نبود فدراسیون والیبال طبق برنامه ریزی که انجام داد این بازی را به روز جمعه موکول کرد.

در آغاز دیدارهای هفته دهم امروز در ارومیه ، شهرداری پذیرای تیم عقاب نهاجا است. تیمی که هنوز بردی نداشته و در اندیشه کسب اولین پیروزی در ارومیه با حمایت هواداران خود است. در مقابل تیم جوان و نوپای عقاب نهاجا با ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

در دیگر مسابقه شهروند اراک برابر فولاد سیرجان بازی خواهد کرد. شهروندی ها در حال حاضر با کسب ۱۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد .درمقابل فولاد هم با ده امتیاز در جایگاه نهم لیگ قرار گرفته است. بی شک بازی امروز برای فولاد سیرجان ، یک بازی سخت خارج از خانه است.

اما در جذاب ترین دیدار هفته، پیکان و شهرداری ورامین تیم های اول و سوم جدول در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا شاید بعد از هفته ها پیکان بتواند ترمز تیم ورامینی را بکشد. تیمی که در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قدرت نمایی می کند.

در تبریز هم تیم شهرداری پذیرای دورنا ارومیه است. هر دو تیم در حال حاضر شرایط خوبی در جدول ندارند و در انتهای جدول جا خوش کرده اند. قطعا کسب سه امتیاز می تواند سکوی پرشی باشد تا بتوانند کم کم خودشان را از انتهای جدول دور کنند.

در آخرین مسابقه امروز پیام مشهد با هدایت قوچان نژاد که در وقت های اضافی وارد لیگ برتر شد نتایج دور از انتظار و  شگفت انگیزی را کسب کرده و فعلا در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. این تیم مشهدی امروز میزبان تیم خوب سایپا است . سایپا در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده ۸ جدول قرار دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار