کد خبر: 935663
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
گزارش "جوان آنلاین " از برگزاری هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال
هفته سیزدهم لیگ برتر با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف کشور در حالی پیگیری شد که در حساس ترین بازی پرسپولیس در خانه در یک بازی پرتنش و دیدنی با تراکتورسازی به  تساوی بدون گل رسید. پدیده با یک گل از سد شاگردان علی دایی گذشت. استقلال خوزستان هم در خانه پذیرای استقلال تهران بود با یک گل شکست خورد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : هفته سیزدهم لیگ برتر با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف کشور در حالی پیگیری شد که در حساس ترین بازی پرسپولیس در خانه در یک بازی پرتنش و دیدنی با تراکتورسازی به  تساوی بدون گل رسید. پدیده با یک گل از سد شاگردان علی دایی گذشت. استقلال خوزستان هم در خانه پذیرای استقلال تهران بود با یک گل شکست خورد.

در حساس هفته پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف هم رفتند و درحالی که باران شدیدی در ورزشگاه می بارید ،در نهایت تلاش دو تیم برای گلزنی به نتیجه نرسید و بدون این که توپی از خط دروازه‌ها رد شود، امتیازها تقسیم شد.

در این بازی پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح ، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا ، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا بازی کردند.

برای تراکتورسازی هم فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر ، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان ، سوگیتا و اشکان دژاگه به میدان آمدند.

بازی از همان با ابتدا با توجه به حضور خوب و پر تعداد تماشاگران بسیار احساسی آغاز شد. در همان ابتدا شوت سوگیتا به سمت دروازه پرسپولیس از کنار دروازه راهی اوت شد. چند دقیقه بعد مناشا شوتی سنگین به سمت دروازه تراکتورسازی روانه کرد که محسن فروزان در دو مرحله توانست توپ را مهار کند. در ادامه بازی دقیقه ۳۳ خطای کامیابی‌نیا روی مسعود شجاعی باعث شد تا اولین کارت زرد از سوی داور نشان داده شود.اما بهترین موقعیت پرسپولیس در این بازی توسط بشار رسن هدر رفت. در این صحنه بشار روی ضربه ایستگاهی، توپ را در گوشه دروازه پرسپولیس فرستاد که محسن فروزان به خوبی توپ را مهار کرد.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۱ در یک ضد حمله برای تراکتورسازی ، حاج صفی گل اول بازی را به ثمر رساند که با با تشخیص کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد تا اعتراض بازیکنان و کادر فنی را در پی داشته باشد.

چند دقیقه بعد یکی از موقعیت های خوب پرسپولیس توسط منشا به هدر رفت. در این صحنه علیپور ، منشا را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نتوانست به توپ ضربه بزند تا موقعیت خوب این تیم برای گلزنی از دست برود. در دقیقه ۷۱ کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از بازی بیرون رفت. به نظر می‌رسد کامیابی‌نیا باز هم با در رفتگی کتف روبرو شده و این در حالی است که در بازی آینده پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی که روز پنح‌شنبه در تبریز انجام می‌شود به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت. کامیابی نیا پس از خروج از زمین در ادامه با آمبولانس راهی بیمارستان شد.در نهایت علی رغم حملات دو تیم در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید. در این بازی هواداران تیم تراکتورسازی به شدت علیه داوران و تیم پرسپولیس فحاشی کردندکه به نظر می رسد در آینده نزدیک باید منتظر محرومیت تراکتوری ها باشیم. 

در دیگر بازی پدیده و سایپا در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر پدیده به پایان رسید.محمد قاسمی‌نژاد دقیقه ۸۲ تنها گل این بازی را به ثمر رساند. پدیده با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و بعد از گذشت تنها یک روز بار دیگر به صدر جدول رسید. سایپا هم با ۱۶ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

اما در آخرین بازی امروز استقلال خوزستان که در خانه میزبان استقلال تهران بود با یک گل مغلوب شد.این دیدار که از ساعت ۱۷/۳۵ در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار شد با تک گل روح اله باقری در دقیقه ۲۰ به پایان رسید.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار