کد خبر: 933872
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۵ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور به چرخه تولید بازگشتند
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۵ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور به چرخه تولید بازگشتند و برای ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد شغل شده‌است.
به گزارش «جوان» به نقل از شاتا، محمدعلی عزیزمحمدی با بیان این مطلب افزود: میزان واگذاری زمین برای واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از ابتدای سال تاکنون به لحاظ تعداد قرارداد‌های منعقده نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته‌است. وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۵۶ قرارداد مبادله شده‌است، تصریح کرد: در این مدت ۹۲۶ هکتار زمین برای استقرار واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته و واگذار شده‌است.
عزیزمحمدی واگذاری زمین برای واحد‌های تولیدی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بیانگر هدایت سرمایه‌ها برای سرمایه‌گذاری در امر تولید دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از یک‌هزار واحد صنعتی با اشتغال حدود ۱۷ هزار نفر به صورت مستقیم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌است.
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام اینکه در حال حاضر در ۸۰۶ شهرک و ناحیه صنعتی زمین با امکانات زیربنایی برای استقرار واحد‌های صنعتی به متقاضیان در دست واگذاری است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۵ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور به چرخه تولید بازگشتند و برای ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد شغل کرده‌است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
با سلام . تحریم برای تولید کنندگان ، صادرکنندگان ،و شرکتهای دانش بنیان یک فرصت طلایی است . که می توانند برای مردم خود باوری و افتخار تولید ایرانی را به جامعه نشان دهند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار