کد خبر: 933730
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
سارق خودرو‌های پراید در جنوب تهران که از ترس همسرش فقط روز‌ها به دزدی می‌رفت بعد از فروش یکی از قطعات دزدی در سایت دیوار شناسایی و بازداشت شد. او تاکنون به سرقت ۲۵‌خودرو اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، هفته گذشته مردی وارد کلانتری‌۱۶۱ ابوذر شد و گفت: خودروی پرایدم حوالی بازار روز شهرک ولیعصر سرقت شد. ساعتی بعد بود که مأموران به من خبر دادند خودروی من در بلوار دانش‌آموز کشف شده است. وقتی خودم را رساندم، دیدم وسایل داخل خودرو و ضبط آن سرقت شده است. بعد از آن تصمیم گرفتم برای ماشینم یک ضبط بخرم برای همین مشغول جست‌وجو در سایت دیوار شدم. آن‌جا بود که متوجه شدم یکی از ضبط‌هایی که برای فروش گذاشته شده است متعلق به من است و حالا درخواست کمک دارم.

بعد از طرح شکایت مأموران تیم عملیاتی کلانتری با آموزش دادن شاکی موفق شدند فروشنده ضبط را در یک قرار ساختگی در محله فلاح بازداشت کنند. او گفت که ضبط را از یکی از دوستانش خریداری کرده است. با نشانی‌هایی که وی در اختیار پلیس گذاشت مأموران سارق را شناسایی و بازداشت کردند. متهم ۳۸‌ساله که از مجرمان سابقه‌دار است و به مصرف شیشه اعتیاد دارد در بازجویی‌ها به سرقت خودرو و ضبط آن اعتراف کرد و گفت: من از ترس همسرم شب‌ها در خانه می‌ماندم و بیرون نمی‌رفتم و روز‌ها برای سرقت از خانه خارج می‌شدم و به دروغ می‌گفتم همراه پدرم به دنبال کار ساختمانی هستم. از آن‌جا که همسرم با پدرم قهر است او هم سراغ من را از پدرم نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: هر روز با پرسه در محله‌های عبدل‌آباد، شهرک ولیعصر، فلاح، خانی‌آباد خودرو‌های پراید مدل پایین را با یک سیم مفتول سرقت می‌کردم و بعد از سرقت لوازم داخل خودرو، پراید را در محل خلوتی رها می‌کردم. متهم ادامه داد: هر ضبط را به قیمت ۷۰‌هزار تومان به همدستم می‌فروختم و او هم آن را در سایت دیوار آگهی می‌داد که هر دو گرفتار شدیم. سرگرد رضا کریمی، سرپرست کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: متهم تاکنون به ۲۵ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده و تحقیقات بیشتر از او در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار