کد خبر: 932748
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
چهلمین کنگره سالیانه کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری
چهلمین کنگره کنفدراسیون جهانی ورزش کارگریCSIT با حضور ۲۷ کشور عضو این کنفدراسیون در شهر تورتوزا اسپانیا برگزار گردید.

جوان آنلاین: تورتوزا شهری است در ایالت کاتالانیا اسپانیاو ۱۸۰ کیلومتری جنوب شهر بارسلون واقع شده که میزبانی ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری را نیز پذیرفته است.
اما در فاصله ۷ ماهه تا برگزاری این رقابت ها کنفدراسیون جهانی ورزش کارگریCSIT چهلمین کنگره خود را با هدف آشنایی با میزبان رقابت های سال آینده و همچنین ارائه گزارش سالیانه به اعضای مجمع در این شهر برگزار کرد تا ۲۷ کشور عضو این کنفدراسیون از نزدیک بازدیدی را از امکانات این شهر داشته باشند.
این درحالیست که جواد رمضی(سرپرست فدراسیون ورزش کارگری) و مرتضی اسماعیلی(دبیر فدراسیون ورزش کارگری) از کشورمان بعنوان اعضای اصلی این کنگره در اسپانیا حاضر شدند و از شرایط و امکانات موجود در این شهر بازدید نمودند.
این کنگره با سخنرانی آقای موله آ ریاست CSIT آغاز شد و در ادامه گزارش مالی عملکرد به اعضای حاضر ارائه گردید.همچنین در مجمع امسال راجع به پذیرش اعضای جدید که پیشنهاد عضویت خود را تقدیم نموده اند نیز بحث و تبادل نظر گردیدو درمورد تغییر عضویت اعضای آزمایشی به اعضای دائم نیز تصمیم گیری شد.
در پایان مجمع سالیانه CSIT پیشنهادات میزبانی هفتمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری سال ۲۰۲۱ نیز برای بررسی بیشتر تقدیم اعضای مجمع گردید.
مسئولین ورزش کارگری کشورمان در ادامه سفر خود قرار است دیداری با محمد حسن فدایی فرد سفیر کشور در اسپانیا داشته باشند و پیرامون راه های تسهیل در اعزام کاروان ورزش کارگری کشورمان به اسپانیا از رهنمودهای ایشان و حمایت سفارت ایران بهره مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار