کد خبر: 922348
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
اصفهان شهر جشنواره ها ؛
به همت آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد چیستا رباتیک صدرا هشتمین جشنواره ربات های آموزشی د ر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، هشتمین جشنواره ربات های آموزشی آریاناکاپ به همت آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي چیستا رباتیک صدرا در شهر فرهنگ، ادب و هنر ایران، اصفهان زیبا، در تاريخ 15 و 16شهریور ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد: آریاناکاپ بزرگترین رویداد بین المللی رباتیک در ایران می باشد. در این مسابقات تیم هایی از بیش از بیست استان کشور و همچنین تیم هایی از کشور افغانستان شرکت خواهند کرد.

جشنواره ربات هاي آموزشي آریانا کاپ مقدمه اي براي آموزش و آماده سازي كارآموزان جهت حضور در مسابقات كشوري مسابقات ملي مهارت و مسابقات جهاني ROBOTEX مي باشد. آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا به عنوان تنها نماینده رسمی Robotex IRAN با هدف ارتقا اتوماسیون و کارآفرینی از طریق ربات ها و دیگر سیستم های هوشمند و اعزام  تیم های دانش آموزی و دانشجویی به مسابقات جهانی جهت تبادل دانش و تکنولوژی بین کشور ایران و کشورهای صنعتی دنیا، می باشد.

گفتني است: ‘Robotex یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، جلسات و کارگاه های آموزشی می باشد که از سال 2001 سازماندهی شده و به بزرگترین جشنوراه رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است و تا کنون 19 کشور عضو این رویداد بزرگ علمی می باشند و آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا میزبان برگزاری این مسابقات در کشور ایران بوده و کشورهای عضو Robotex International در این مسابقات در کشور ایران حضور می یابند.

لازم به ذكر است این مسابقات در محورهای مسابقات تیم ها در گروه های سنی دبستان، دبیرستان و بخش دانشجویی در 18 لیگ  و خلاقیت طراحی ایده های کارآفرینی برگزار مي گردد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار