کد خبر: 921139
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
لیگ یک فرانسه در حالی آغاز شده است که پاری ‌سن‌ ژرمن با وجود نداشتن خرید بزرگ باز هم شانس اول قهرمانی است.
پاری سن ژرمن

جوان آنلاین: لیگ یک فرانسه جمعه شب با دیدار مارسی و تولوز آغاز شد. پس از قهرمانی تیم‌ ‌ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اکنون مردم این کشور باید توجه خود را به لیگ داخلی معطوف کنند.

دوباره پاری ‌سن‌ ژرمن شانس نخست قهرمانی است و سه تیم موناکو، مارسی و لیون بعد ازاین تیم جزو بخت‌های قهرمانی محسوب می‌شوند. بزرگ‌ترین تغییر PSG در بخش مربی رخ داد و توماس توخل جانشین اونای امری شد. تیم پاریسی در این تابستان به دلیل مشکلاتش با یوفا و فیر پلی مالی نتوانست خریدهای بزرگی داشته باشد. دیگر ابهام بزرگ پاری ‌سن‌ ژرمن این است که چه بازیکنی رهبر تیم خواهد بود. کیلیان ام‌باپه که در جام جهانی به قدرت خود افزود یا نیمار مرد اول تیم‌شان خواهند بود.

رقیب اصلی تیم پاریسی موناکو است. شاگردان لئوناردو یاردیم پس از جدایی لمار، فابینیو و موتینیو با یک چالش بزرگ روبه‌رو خواهند بود. این‌ در حالی است که مارسی تنها یک خرید برای تقویت تیم خود انجام داد. او کالتا کار نام دارد که در خط حمله نایب قهرمان لیگ اروپا بازی خواهد کرد.

در نهایت لیون توانست بهترین‌ بازیکن‌های خود را نگه دارد و از طرفی خود را تقویت کند. اگر این تیم می‌خواهد تا پایان فصل برای قهرمانی به رقابت بپردازد باید با یک مدافع میانی خیلی خوب قرارداد امضا کند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار