کد خبر: 920699
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کارگر افغان که سه‌ماه قبل برادرش را در پارک پامچال مشیریه تهران به قتل رسانده بود هنگام کارگری در ساختمانی در حال ساخت در غرب پایتخت بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۲۲‌خردادماه امسال به مأموران کلانتری ۱۶۹‌مشیریه خبر رسید مردی در پارک پامچال با ضربات چاقو هدف قرار گرفته و به قتل رسیده‌است. بعد از تأیید خبر، قاضی منافی‌آذر به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که عامل قتل خدایار، برادر ۲۲‌ساله مقتول است. وقتی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای بازداشت خدایار به محل کار او که ساختمانی در حال ساخت در همان حوالی بود مراجعه کردند متوجه شدند که او بعد از حادثه متواری شده است. بررسی‌های گام به گام پلیس در این باره جریان داشت تا اینکه دو روز قبل به مأموران پلیس خبر رسید خدایار در ساختمانی در حال ساخت در خیابان دریا در سعادت‌آباد مشغول کار است، بنابراین در محل ساختمان حاضر شدند و خدایار را که در عمق ۲۰‌متری زمین مشغول عملیات گودبرداری بود بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل یکی از دوستانم راهی افغانستان شد. او قبل از رفتن مقداری پول به امانت نزدم گذاشت و راهی سفر شد. از آنجا که جایی برای نگه داشتن پول‌ها نداشتم آن را به خانه برادرم بردم و نزد او امانت گذاشتم. وی ادامه داد: چند روز قبل از حادثه دوستم از سفر افغانستان برگشت و پولش را مطالبه کرد. من هم راهی خانه برادرم شدم تا پول را بگیرم، اما گفت: پول را بابت بدهی که به او داشتم برداشته است. من از حرفش ناراحت شدم و گفتم که پول مردم است، اما توجهی نکرد. متهم در توضیح حادثه گفت: روز حادثه از برادرم خواستم به پارک بیاید تا در این باره حرف بزنیم. وقتی از راه رسید از او خواستم که پول را پس بدهد، اما گفت که پولی در کار نیست. من هم عصبانی شدم و دست به چاقو بردم و او را به قتل رساندم.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم به دستور بازپرس در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار