کد خبر: 920398
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقی حرفه‌ای خبر داد و گفت: این متهم علیرغم حضور صاحبخانه در منزل، سرقت‌های خود را در سکوت شبانه انجام می‌داد.
سرهنگ "رضا امیدی"، گفت: پروند‌های با مضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۳۳ نبرد، به این یگان ارسال شد که در آن مالباخته عنوان کرده بود که علیرغم اینکه در منزل حضور داشته سارقی به منزل وارد و تعدادی اموال منزلش از جمله، گوشی تلفن همراه، وجه نقد، کارت عابر بانک و ... را به سرقت برده است.
وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که از حساب عابر بانک مالباخته پول برداشت شده و در بررسی‌های بعدی مشخص شد یکی از مجرمان سابقه دار به نام "م" اقدام به این کار کرده است.
سرهنگ امیدی، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، در محدوده استان اصفهان، کارآگاهان پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به این استان اعزام و در یک عملیات هماهنگ با ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به تهران منتقل کردند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت، در پایان اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی از ۴۰ فقره سرقت منزل در محدوده‌های نبرد، خاوران و ... اعتراف و تحقیقات برای شناسایی محل‌های سرقت آغاز و تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار