کد خبر: 920385
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
رئیس کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق تهران، با اشاره به دستگیری یک سارق در این محدوده، گفت: این متهم در حال سرقت آهن آلات این پایانه شناسایی و دستگیر شد.
سرگرد "جواد قربان زاده"، گفت: با شکایت مدیریت پایانه مسافربری شرق تهران در خصوص به سرقت رفتن تعدادی از آهن آلات و تجهیزات صنعتی از مجموعه که بخشی از آن در حال ساخت بود، تیمی از ماموران اقدامات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک سارق، نیمه شب‌ها ضمن حضور در این محدوده اقدام به سرقت آهن آلات و تجهیزات صنعتی مجموعه در حال ساخت پایانه شرق می‌کند که با توجه به مشخص بودن چهره وی در فیلم دوربین‌های مداربسته، اقدامات برای دستگیر وی آغاز شد.
از آنجا که احتمال می‌رفت سارق مجددا به محل سرقت باز گردد، محل مذکور تحت کنترل و مراقبت قرار گرفت که در نهایت این اقدام نتیجه داد و شب گذشته سارق مذکور در حال سرقت آهن آلات این مجموعه مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
متهم به همراه خودروی وانت خود که تعدادی آهن آلات و نرده آهنی بر آن بار زده بود، به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.
به این ترتیب، پرونده با شکایت مدیریت مجموعه پایانه مسافربری شرق تهران برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل و اموال مسروقه که از مخفیگاه متهم کشف شده بود به این مجموعه بازگردانده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار