کد خبر: 917877
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
رئیس حوزه هنری اصفهان:
رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: : جشنواره تئاتر سوره نیز تمامی گروه های هنرمند باسابقه تئاتر را دور خود جمع می کند تا از میان آنها گروه‌های منتخب را برای جشنواره سوره سراسری اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،بیان اینکه پس از چند سال رکود در زمینه تئاتر به تازگی این زمینه هنری را فعال کرده‌ایم، اظهار داشت: امسال دو جشنواره تئاتر در اصفهان خواهیم داشت که یکی جشنواره تئاتر سوره و دیگر جشنواره تئاتر جوان است.

مهدی احمدی فربا با بیان اینکه جشنواره تئاتر جوان بیشتر مختص گروه‌هایی است که آماتور هستند، افزود: جشنواره تئاتر سوره نیز تمامی گروه های هنرمند باسابقه تئاتر را دور خود جمع می کند تا از میان آنها گروه‌های منتخب را برای جشنواره سوره سراسری اعزام کنیم.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان بیان داشت: از هم اکنون واحد تئاتر حوزه هنری در این زمینه فعالیت داشته و کار فراخوان را نیز آماده کرده است.

 وی با بیان اینکه از سوی دیگر حوزه هنری، دو سالن سعدی و خانه هنرمندان را به شکل گسترده در اختیار گروه‌های تئاتری قرار داده است، ابراز داشت: ساخت پلاتوی تئاتر به دلیل کمبود اعتبار به تاخیر افتاد که این قول خود به هنرمندان را نیز به زودی عملیاتی خواهیم کرد و در حال تکمیل فازهای نهایی  آن هستیم.

احمدی‌فر با تاکید بر اینکه این پلاتو بسیاری از مشکلات هنرمندان تئاتر را رفع خواهد کرد، بیان داشت: فعالیت دیگر ما ایجاد یکی دو فضای تمرین برای گروه‌های تئاتری در ساختمان خانه هنرمندان ساختمان سوره است.

وی با بیان اینکه گروه‌های تئاتری می‌توانند تمرینات خود را در این سالن‌ها انجام و سالنی نیز برای اجرای آنها اختصاص خواهد یافت،‌ تاکید کرد: چندین گروه نیز از حدود دی ماه سال گذشته تاکنون از این فضاها استفاده کرده و تمرینات خود را به سرانجام رسانده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار