کد خبر: 917757
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز خبر داد
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش علمی و معرفتی اعضای هیات علمی، دوره‌های دانش‌افزایی ویژه اساتید دانشگاه تبریز در این دانشگاه آغاز شده است.

حجت‌الاسلام محمد انوری  اظهار داشت: این دوره با شرکت 250 نفر از اساتید دانشگاه تبریز توسط دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیشتر نیز دوره دانش‌افزایی استادان دانشگاه تبریز توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برگزار شده بود، تصریح کرد: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضای هیأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان، این طرح برگزار می‌شود.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی استادان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با محوریت ارتقاء سطح دانش علمی و معرفتی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز و در راستای توانمندسازی آنان برای برقراری تعاملات و ارتباطات بین فردی در موضوعات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

انوری با اشاره به عناوین دروس ارائه شده و مدرس این دوره اضافه کرد: در این دوره دروس غرب‌شناسی توسط عبدالله نصری و قاسم پورحسن، اخلاق حرفه‌ای توسط حجت‌الاسلام علیرضا آل‌بویه، اصول تعلیم و تربیت توسط حجت‌الاسلام اصغر نقدی و جریان‌شناسی روشنفکری در ایران توسط ابوالفضل روحی ارائه می‌شود.

به گفته وی این دوره در دانشکده‌های مکانیک، عمران، علوم طبیعی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، کشاورزی، علوم ورزشی، فیزیک، حقوق و علوم اجتماعی، علوم محیطی، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، برق و کامپیوتر، فناوری‌های نوین، اقتصاد و شیمی در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر