کد خبر: 917753
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امسال3 هزار فرهنگی از سیستم آموزشی بازنشسته خواهند شد، گفت: موضوع‌هایی که امسال در حوزه نیروی انسانی مطرح می‌شود، حتماً باید در شورای آموزش مطرح و مصوب شود.

جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اقدام‌های مورد نیاز برای تهیه و توزیع کتاب‌های درسی و آموزش‌های ضمن خدمت معلمان در استان در مرحله انجام است، اظهار داشت: اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوع سال تحصیلی امسال ساماندهی نیروی انسانی است.

وی افزود: امسال 3 هزار و ۳۰۰ نفر از سیستم آموزشی بازنشسته خواهند شد که در این زمینه موضوع‌هایی که در حوزه نیروی انسانی مطرح می‌شود حتما باید در شورای آموزش و پرورش مطرح و مصوب شود.

پاشایی با اشاره به آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: صدور کارنامه‌ها، هدایت تحصیلی و ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان با برنامه‌ریزی و نظارت در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی افزود: اسکان فرهنگیان در پایگاه‌ها با نظم و امنیت و رضایت کامل در حال انجام است.

پاشایی ادامه داد: پیگیری تعمیر و تجهیز تمام فضاهای آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید به وسیله اداره کل نوسازی مدارس استان پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های منظم در پایگاه‌های اوقات فراغت، اردوهای یاوران ولایت و اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد انجام شده است.

پاشایی با اشاره به میزبانی تبریز در سال ۲۰۱۸ افزود: آخرین تدابیر لازم برای برگزاری رویدادهای مهم کشوری مانند برگزاری مسابقات ورزشی کشوری پسران دانش‌آموز با حضور بیش از چهار هزار نفر و جشنواره کشوری علمی دانش‌آموزان جابربن‌حیان در تبریز انجام شده است.

وی با بیان این‌که اقدام‌های لازم در زمینه تهیه و توزیع کتاب‌های درسی و آموزش‌های ضمن خدمت معلمان در استان در مرحله انجام است، گفت: اساسی‌ترین و حساس‌ترین موضوع سال تحصیلی امسال ساماندهی نیروی انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که امسال 3 هزار و ۳۰۰ نفر از سیستم آموزشی بازنشسته خواهند شد، گفت: موضوع‌هایی که امسال در حوزه نیروی انسانی مطرح می‌شود حتما باید در شورای آموزش مطرح و مصوب شود.

پاشایی اظهار کرد: سازماندهی نیروی انسانی برنامه‌ریزی شده و در مناطق پنجگانه تبریز به صورت میدانی بحث می‌شود.

وی با اشاره با اهمیت برنامه‌ریزی برای خروج 3 هزار نفر از سیستم آموزش و پرورش گفت: با توجه به خروج بیش سه هزار نفر برای مهر امسال برنامه‌ریزی شده تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر