کد خبر: 917752
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور:
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: براساس آمار سال 95، درآمد خانوارهای شهری 13 درصد افزایش یافته و اما میانگین درآمدخانوارهای روستایی 1.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد و این موضوع خوب نیست.

واعظ مهدوی  دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران استان‌ها و ستادی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر کشور اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در سالی که تبریز محوریت گردشگری جهان اسلام بوده، برگزار می‌شود و امیدواریم زمینه‌ای برای حضور بیشتر دوستان در این مجموعه باشد.

وی در خصوص نظام بیمه‌ای کشور افزود: در ایران یک الگویی حفظ شده و آن این است که دولت جای کارفرما نشسته و حق بیمه سهم کارفرما را دولت می‌پردازد که امکان بسیار خوبی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی پوشش بیمه‌های روستایی بسیار خوب بوده است، گفت: براساس آمار سال 95 درآمد خانوارهای شهری 13 درصد افزایش یافته و میانگین درآمد خانوارهای روستایی 1.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد که این موضوع خوب نیست.

وی با بیان اینکه حدود 213 میلیون ریال میانگین درآمد در سال بوده است، ابراز کرد: در این بین درآمد برخی بالا و برخی دیگر کم بوده که کم بودن درآمدها موضوع نگران‌کننده بوده و نیازمند توجه بیشتر است.

مهدوی با بیان اینکه خیلی از خانوارها در مناطق کلیبر و هوراند درآمد کمتری دارند، اضافه کرد: آمادگی این را داریم که سهم دولت را بپردازیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تاکید کرد: شاید خانوارهایی باشند که نتوانند سهم بیمه را بپردازند که در این خصوص باید از ظرفیت دهیاری‌ها و منابع دیگر کمکی بشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر