کد خبر: 917327
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
در جریان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن تیم کومیته مردان ایران راهی مرحله فینال شد، اما تیم بانوان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کاراته

جوان آنلاین: سومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن از صبح امروز (یکشنبه) ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ مسابقات امروز در بخش کومیته تیمی در حال‌ پیگیری است و نماینده ایران در بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود رفتند.

به ‌این‌ ترتیب تیم کومیته مردان ایران با پیروزی مقابل رقبای خود راهی مبارزه فینال شد، اما تیم بانوان با شکست در دومین مبارزه خود از گردونه رقابت ها کنار رفت.

نتایج تیم‌های کومیته مردان و زنان ایران تا به این لحظه به قرار زیر است:

*بخش مردان
تیم مردان با ترکیب "ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی و بهمن عسگری " در نخستین مبارزه خود با حساب سه بر صفر تیم چین تایپه را از پیش رو برداشت و در مبارزات دوم و سوم خود نیز با نتیجه‌ سه بر صفر تیم‌های پاکستان و عراق را از پیش رو برداشت تا در مرحله نیمه نهایی رقیب تیم ژاپن شود. کومیته کارهای مردان ایران در مبارزه فینال تیم ژاپن را با حساب سه بر دو شکست دادند و راهی مبارزه فینال شدند. نمایندگان ایران برای کسب مدال طلا باید مقابل تیم عربستان به روی تاتامی بروند.

* بخش بانوان
تیم کومیته بانوان ایران با ترکیب "حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی" در نخستین مبارزه خود با حساب دو بر یک مقابل تیم هند به پیروزی رسید ، اما در گام دوم مقابل تیم چین تایپه با حساب دو بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

هدایت کاراته‌کاهای مردان ایران را شهرام هروی به عنوان سرمربی و هدایت بانوان را نیز ستاره موسوی به عنوان سرمربی در اختیار دارند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار