کد خبر: 915803
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
برای چندمین بار «هزار جلاد هزار اشرف» در پاریس گردهمایی برگزار کردند
کشور فرانسه با میزبانی از گروهک منافقین، گروهکی که در هیچ جامعه دموکراتیک و متمدنی جای ندارد، نقشی مزورانه و بی‌ثبات‌کننده را ایفا می‌کند. ماهیت گروهک منافقین به عنوان یک فرقه تروریستی از زمان تأسیس تا کنون، بدون تغییر باقی مانده، اما طی این سال‌ها چندین بار تغییر رویه داده است
به وحشیانه‌ترین شکل ممکن مردم را ترور می‌کنند، اما ادعا دارند از مردم هستند. به خودشان هم رحم نمی‌کنند تا جایی که اگر از مسلکشان خارج شوی زنده به گورت می‌کنند. این‌ها خصلت بارز همان جلادانی است که ادعا دارند از مردمند و به فکر مردم هستند! هر ساله مجوز برگزاری میتینگ عناصر گروهک تروریستی منافقین به همت و میزبانی فرانسوی‌ها صادر می‌شود. این گردهمایی سالانه با حمایت‌های کشور‌های عربی و امریکایی، حضور سناتور‌های اروپایی و امریکایی و صرف هزینه‌های هنگفت برگزار می‌شود تا به خیال خام خود از تغییر حکومت در ایران صحبت و اقدام کنند! فرانسه در حالی به عنوان مهد حقوق بشر و دموکراسی جا زده می‌شود و آمال دموکراسی‌خواهان و حقوق‌بشردوستان محسوب می‌شود که برای چندمین سال متوالی با میزبانی از این گروهک تروریستی با تشکیلاتی غیرقانونی که در هیچ جامعه دموکراتیک یا متمدنی جایی ندارد، نقش مزورانه خود و حقوق بشر را نمایان‌تر می‌کند.
وزارت خارجه فرانسه در حالی هرگونه ارتباط با منافقین را رد می‌کند که همزمان با ایام سالروز شورش مسلحانه سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) علیه ملت ایران و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، پاریس برای چندمین بار متوالی، میزبان نشست این گروه تروریستی شد. این ماجرا در حالی درست در بیخ گوش ساکنین Élysée Palace اتفاق می‌افتد که دولت فرانسه هرگونه ارتباط و تماس با این گروهک را انکار کرده و با تأکید بر به رسمیت نشناختن این گروه، خود را از همراهی با فرقه ضاله منافقین مبرا می‌داند!
البته این بار نخست نیست که فرانسوی‌ها آغوش خود را به یکی از متوحش‌ترین گروهک‌های تروریستی تمام تاریخ یعنی گروهک منافقین باز کرده‌اند؛ سرکردگان جنایتکار منافقین چندین سال است که در پاریس روزگار می‌گذرانند و با بودجه‌های اهدایی دول غربی، ضمن برگزاری میتینگ‌هایی، به توطئه‌چینی علیه ملت ایران مشغولند. دولت‌هایی که مقامات آن خود اقرار کردند برای سخنرانی‌های پیشین خود در چنین میتینگ‌هایی در جمع مجاهدین پول دریافت کردند.

یک بام و دو هوای فرانسه

نکته اینجاست دولت فرانسه از یک سو به نظر می‌رسد مایل به برقراری روابط اقتصادی و سیاسی بهتر با ایران است و از سوی دیگر به گروهی منفور مانند سازمان مجاهدین خلق اجازه می‌دهد تا تجمعاتی برگزار نموده و آشکارا خواستار سرنگونی دولت قانونی و مردمی یک کشور شوند.
این اظهار نظر بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه است که بعد از سفر لودریان، وزیر خارجه فرانسه به ایران نوشت: «هرچند رویکرد و اقدامات و مواضع نه‌چندان قابل دفاع فرانسه در تحولات دهه نخست انقلاب به‌ویژه در میزبانی از رهبران و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین و همدستی و همکاری با رژیم جنایتکار صدام در جریان جنگ تحمیلی و نقش مؤثر این کشور در جنگ نابرابر و غیرانسانی رژیم صدام علیه مردم بی‌دفاع (موسوم به جنگ شهرها) به‌ویژه نقش تأثیرگذار جنگ‌افزار‌های فرانسوی از جمله جنگنده‌های میراژ و سوپراتاندارد با موشک‌های اگزوسه در معادلات جنگ، سابقه پذیرفتنی گذشته را به تلخکامی بدل کرد، با این‌حال ملت آزاده، باگذشت و دریادل ایران، با پایان جنگ تحمیلی یک بار دیگر دست دوستی به سمت همه کشور‌های غیرمتخاصم دنیا از جمله اروپا دراز کرد تا بر فراز ویرانه‌های جنگ، بنای رفیع صلح، دوستی و همکاری را بنا کند. اینک با گذشت نزدیک به سه دهه از آن دوران و با وجود همه فراز و فرودها، بدعهدی‌ها و خلف وعده‌ها، قبض و بسط‌ها و تحدید و تحریم‌ها، اروپا و فرانسه هنوز هم ظرفیت لازم را برای ترمیم و توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران دارند.»

میزبانی از جانی‌هایی به نام مجاهدین

کشور فرانسه با میزبانی از گروهک منافقین، گروهکی که در هیچ جامعه دموکراتیک و متمدنی جای ندارد، نقشی مزورانه و بی‌ثبات‌کننده را ایفا می‌کند. ماهیت گروهک منافقین به عنوان یک فرقه تروریستی از زمان تأسیس تا کنون، بدون تغییر باقی مانده، اما طی این سال‌ها چندین بار تغییر رویه داده است. آن‌ها خود را به عنوان یک گروه چریکی که در برابر امپریالیسم پیش از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹، مبارزه می‌کند مطرح کردند، سپس علیه دولت قانونی و در عرصه بین‌المللی شناخته شده ایران به مبارزه پرداخته و از دشمنان کشور حمایت نمودند، صد‌ها حمله تروریستی را در داخل ایران هدایت کردند و دست به کشتار هزاران تن از شهروندان و مقامات ایرانی زدند. اکنون هم مدتی است که خود را به عنوان جایگزین سیاسی دولت منتخب و مردمی ایران معرفی می‌کنند و برخی از سیاستمداران غربی از پوشش جدید سازمان مجاهدین خلق حمایت می‌کنند. امسال نیز مجدداً دولت فرانسه فرش قرمز میتینگ‌های توطئه‌گونه آن‌ها را پهن کرد! چه حقوق بشر پلشتی که فرانسه مهد آن است و گروهک منافقین مجری و خیمه‌شب‌باز آن!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار