کد خبر: 915019
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
ادامه دعوای تند رسانه‌ای کرش و برانکو
دعوا ادامه دارد، تندتر از قبل و با ادبیاتی که چشم خیلی‌ها را از تعجب گرد کرده است. فدراسیون فوتبال هم مانند قبل گویا قصد پایان دادن به این یکی به دوی بی‌حاصل را ندارد تا کرش و برانکو آتش بیار معرکه این روز‌های فوتبال ایران باشند و هر تکی از طرف مقابل را با یک پاتک دندان‌شکن پاسخ می‌دهند تا به خیال خودشان کم نیاورده باشند.
سعید احمدیان
دعوا ادامه دارد، تندتر از قبل و با ادبیاتی که چشم خیلی‌ها را از تعجب گرد کرده است. فدراسیون فوتبال هم مانند قبل گویا قصد پایان دادن به این یکی به دوی بی‌حاصل را ندارد تا کرش و برانکو آتش بیار معرکه این روز‌های فوتبال ایران باشند و هر تکی از طرف مقابل را با یک پاتک دندان‌شکن پاسخ می‌دهند تا به خیال خودشان کم نیاورده باشند.

ترس برانکو از بازگشت به ایران

قصه دعوا و اختلاف برانکو و کرش سر دراز دارد، اختلافی که این روز‌ها با شدت بیشتر رخ نمایی کرده و نه گوش سرمربی تیم ملی و نه گوش برانکو بدهکار منتقدان چنین بلوایی نیست. تک و پاتک برانکو و کرش که درست ساعاتی پس از پایان کار ایران در جام جهانی آغاز شده بود، در روز‌های پایانی هفته هم ادامه داشت و گویا این دو مربی توصیه شفر را که گفته بود این دو مربی باید برای مدتی به خودشان مرخصی بدهند، جدی نگرفتند تا همچنان دعوای کرش و برانکو سر تیتر داغ اخبار رسانه‌ها باشد.
پس از اینکه عصر چهارشنبه گذشته برانکو در ادامه صحبت‌های تند و تیزش به کرش به وی کنایه زد که او «مربی قهرمانی است که قهرمانی ندارد!» سرمربی تیم ملی هم نگذاشت به روز بعد برسد و چهارشنبه شب، پاسخ برانکو را داد و در بخشی از بیانیه‌اش با تکرار ادعا‌های قبلی درباره تفرقه‌افکنی برانکو در تیم ملی، به برانکو کنایه زد که وی پس از جام جهانی ۲۰۰۶ به دلیل مالیات شجاعت آمدن به ایران را نداشته است: «برای شما ۱۰ سال طول کشید که بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ پا به کشور بی‌نظیر ایران بگذاری. به خاطر اینکه بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ شما شجاعت یا وجاهت لازم را برای نشان دادن صورتتان در ایران و قبول مسئولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنانتان نداشتید و آن‌ها تنها و بدون حضور شما از جام‌جهانی برگشتند و شما به خاطر دارید که بعضی از بازیکنان مجبور شدند به صورت مخفیانه از فرودگاه خارج شوند. همینطور باید یادآوری کنم که وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم را برای بازگشت به ایران نداشتی و با ایجاد بهانه به ایران نیامدی.»

ترس کرش از هموطن برانکو

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد برانکو هم صحبت‌های کنایه‌آمیز کرش را بی‌پاسخ نگذاشت، به خصوص که او سرمربی پرسپولیس را به صورت غیر مستقیم ترسو نامیده بود. برانکو در مصاحبه‌ای با روزنامه jutarnji list چاپ زاگرب با اشاره به صحبت‌های کرش علیه خودش گفته است: «کرش این موضوع را مطرح کرده است تا توجهات را از ناکامی تیم ملی دور کند. تیم ملی ایران در جام‌جهانی نشان داد که بازیکنان بزرگی دارد، اما متأسفانه مربی برنده‌ای همچون زلاتکو دالیچ نداشت، کسی که بتواند از کیفیت بازیکنانش بهره لازم را ببرد.»
برانکو همچنین در ادامه کرش را مربی ترسویی نامیده که نگران از دست دادن جایگاهش است: «در ایران همه انتظار دارند که با رفتن کرش، دالیچ جانشین او شود، به همین خاطر کرش از خود بی‌خود شده و ترسیده است. این اولین‌بار نیست که کرش دست به چنین کار‌هایی می‌زند. او مقابل هر مربی با دانشی که در ایران هست، چنین رفتاری از خود نشان داده است، از جمله کرانچار. نمی‌دانم او دنبال چیست و منظورش را از چنین رفتار‌هایی متوجه نمی‌شوم.» برانکو همچنین در پاسخ به سؤالی درباره ریشه دعوت نشدن سید جلال حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع را به دلیل اختلاف کرش با خودش می‌داند، هم اینطور توضیح داده‌است: «ایشان (سید جلال) به تیم خودش وفادار است و گل می‌زند. ولی ظاهراً او (کرش) از این موضوع خوشش نمی‌آید.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار