کد خبر: 914115
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
گزارشگر بازي ايران و پرتغال در گفت و گو با "جوان آنلاین"
پیمان یوسفی گزارشگر بازی ایران و پرتغال شد. بازی مهم و سرنوشت سازی که تا امروز امید را در دل میلیون ها هوادار کشورمان زنده نگه داشته است.

پیمان یوسفی: دعا مي كنم ایران پیروز شودسرويس ورزشي جوان آنلاين – وحيد صابري: پیمان یوسفی گزارشگر بازی ایران و پرتغال شد. بازی مهم و سرنوشت سازی که تا امروز امید را در دل میلیون ها هوادار کشورمان زنده نگه داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است که قبل از شروع جام جهانی ، مدیران صدا و سیما گزارشگرهای سه بازی ایران را در جام جهانی انتخاب کرده بودند. پیش از این بازی اول ایران برابر مراکش به عادل فردوسی پور رسید.مجری که نتوانست گزارش خوبی را بر خلاف انتظار اجرا کند تا انتقادات زیادی در فضای اجتماعی به همراه داشته باشد. بازی دوم برابر اسپانیا را جواد خیابانی گزارش کرد ، مردی که یک بار قبل از جام جهانی فرانسه توانست گزارشی ماندگار از بازی ایران و استرالیا را به نمایش بگذارد و حالا برای بازی سوم آن هم برابر پرتغال قرار است پیمان یوسفی یکی از حساس ترین بازی های عمرش را در جام جهانی گزارش کند. بی شک گزارش پیمان یوسفی در بازی فردا متفاوت ترخواهد بود. چرا که او خوب می داند که بازی فردا از چه حساسیت بالایی برخوردار است و  اینکه ایران یکی از شانس های صعود به مرحله بعد را دارد چقدر مهم است.

پیمان یوسفی در گفت و گو با " جوان آنلاین " درباره نحوه و چگونگی انتخابش بعنوان گزارشگر برای بازی ایران با پرتغال گفت: من خیلی درباره بازی فردا نمی توانم صحبت کنم البته ممنون و المصاحبه نیستم اما برای دوری از هر گونه حاشیه ای بهتر است زیاد صحبت نکنم. به هر حال آنچه مشخص است این که بازی فردا مهمی است و امیدوارم همه چیز برای ایران خوب پیش برود تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درپاسخ به این سئوال که فکر می کنید فردا گزارش تان ماندگار شود اظهار داشت: نمی دونم فقط برای سربلندی تیم ملی و کشورمان دعا کنید تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

یوسفی درباره این که نتیجه فردا را چه ارزیابی می کند گفت: فوتبال که قابل پیش بینی نیست فقط دعا کنیم تیم ملی کشورمان سربلند از این بازی بیرون آید و همه چیز به نفع کشورمان به پایان برسد.

تیم ملی کشورمان فردا در آخرین مرحله گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه موردوویا برابر پرتغال به میدان می رود و شاگردان کی روش امیدوار هستند بتوانند در این بازی ماموریت غیر ممکن را ممکن سازنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
آخه چرا پیمان یوسفی چراااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اه اه اه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار