کد خبر: 909261
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
رئیس کلانتری 117 جوادیه از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر بلافاصله پس از سرقت به عنف خبر داد و گفت: در این رابطه سه سارق زورگیر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "اسد اله الماسی" گفت: غروب روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به واحد گشت کلانتری، اعلام داشت: توسط سه سارق زورگیر که یکی از آنها خانم بود، مورد زورگیری قرار گرفته و متهمان گوشی همراه وی را سرقت و به سرعت از محل متواری شده اند. وی بیان داشت: با دریافت این خبر، طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و ماموران موفق شدند هر سه سارق زورگیر را در نزدیکی همان محل شناسایی و دستگیر کنند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده از متهمان، اموال مالباخته و یک قبضه سلاح سرد از آنان کشف شد، تصریح کرد: هر سه سارق زورگیر پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 ***

دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در جنوب پایتخت

سرکلانتر هشتم پایتخت صبح امروز از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: متهم حین بسته بندی، هروئین دستگیر و از مخفیگاه وی 260 گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ "محمد جلینی" گفت: در پی اطلاع از خرده فروشی فردی در محدوده خیابان عباسی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت. وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده صحت خبر تایید و مخفیگاه متهم شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، تیمی از ماموران سرکلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در حال بسته بندی هروئین دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 260 گرم هروئین کشف شد. سرهنگ جلیبی افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل و سپس برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.*

**

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در غرب پایتخت

رئیس کلانتری 138 جنت آباد از دستگیری دو تن از اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه ای وسایل داخل خودرو خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان و خودروی آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ "عباس واعظی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو و تجهیزات آن، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرارگرفت. وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده این احتمال به وجود آمد که ممکن است سرقت ها توسط اعضای باند سارقان حرفه ای انجام شود، گفت: در چند نقطه حوزه کلانتری طرح ایست و بازرسی اجرا که در بازرسی انجام شده ماموران به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مظنون و نسبت به توقف خودرو اقدام که سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت بالا از محل متواری شدند. وی افزود: پس از دقایقی ماموران پلیس موفق شدند خودروی مذکور را متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کنند. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده از سارقان حرفه ای وسایل داخل خودرو بودند، عنوان کرد: از خودروی سارقان تعدادی اموال مسروقه کشف و با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه آنان نیز تعداد 37 قلم کالای مسروقه کشف شد. سرهنگ واعظی با توضیح اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به همدستی با دو سارق دیگر نیز معترف شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دو همدست این سارقان در دستور کار قرار گرفت.

 

**

دستگیری یک مالخر با 81 گوشی تلفن همراه مسروقه

– رئیس کلانتری 110 شهدا، ضمن اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در محدوده پیروزی، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم 81 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ "اسماعیل افشاری اقدم گفت: در تحقیقات دو ماهه ماموران تجسس این کلانتری در خصوص فعالیت های مجرمانه یک مالخر اموال مسروقه، مشخص شد که وی به تازگی اقدام به ارتباط با سارقان نموده و در این راستا تعداد قابل توجهی تلفن همراه مسروقه را در مخفیگاهش انبار کرده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد و بلافاصله تیمی از ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: طی یک عملیات ضربتی، این متهم در مخفیگاهش بازداشت شد و در بازرسی از محل نیز 81 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و فاقد اسناد خرید، کشف شد.

سرهنگ افشاری اقدم، تصریح کرد: این متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی ها به جرم خود مبنی بر مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

**

اعتراف به 11 فقره سرقت کامپیوتر خودرو در طالقانی

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده خیابان طالقانی، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 11 فقره سرقت کامپیوتر خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ "غلامرضا یوسفوند"، گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان طالقانی بودند که فردی را در حال تخریب در یک خودرو مشاهده و برای بررسی موضوع به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: این متهم به محض دیدن ماموران سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و در همان محدوده دستگیر و به همراه خودروی سواری اش که در همان نزدیکی پارک شده بود، به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری 107 ، تصریح کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و در بازرسی از خودروی وی نیز 11 دستگاه کامپیوتر خودرو (ECU) کشف و ضبط شد که متهم در اعترافات خود به سرقت آنها اقرار کرد.

به این ترتیب، پرونده این سارق تکمیل و به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

***

عاملان سرقت خودرو بلافاصله دستگیر شدند

رئیس کلانتری 138 جنت آباد، ضمن اشاره به دستگیری دو سارق خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی، گفت: پلاک مخدوش خودروی متهمان، آنها را گرفتار کرد.

سرهنگ "عباس واعظی"، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در بزرگراه اشرفی اصفهانی بودند که مشخصات مخدوش یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع، مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.

وی افزود: در استعلامات انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور ساعتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است و در حال حاضر تیمی از ماموران انتظامی در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: زمانی که مشخص شد این خودرو مسروقه است، ماموران به دو سرنشین خودرو دستور توقف دادند اما راننده به جای تمکین به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد از محل متواری شود که این اقدام به تعقیب آنها منجر شد.

رئیس کلانتری 138، اظهار داشت: این تعقیب و گریز مدتی ادامه یافت تا این که در نهایت خودرو با تلاش ماموران متوقف و هر دو سرنشین آن بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ واعظی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و اظهار داشتند که قصد داشتند پس از سرقت خودرو را به مالخران اموال مسروقه و اوراقچیان خودرو بفروشند.

به این ترتیب، هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و با تلاش پلیس مالک خودرو شناسایی و برای بازپس گیری وسیله نقلیه اش به کلانتری دعوت شد.

 **

اعتراف به 10 فقره سرقت در کیانشهر

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر، از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده جنوب شرق تهران خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

سرهنگ "سید امین موسوی پور"، گفت: با ارایه شکایت های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده کیانشهر، در خصوص زورگیری های یک سارق موتورسوار، پرونده ای در دایره قضایی این کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.این مقام انتظامی افزود: در بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این زورگیر یکی از خلافکاران سابقه دار این محدوده است که در پرونده اش چندین فقره سابقه سرقت و زورگیری مشاهده می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: پاتوق و محل تردد این متهم در محدوده جنوب شرق تهران شناسایی شد و با کسب دستور قضایی، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.رئیس کلانتری 158، اظهار داشت: پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در یک قهوه خانه، واقع در کیانشهر، شناسایی و پیش از فرار دستگیر شد.سرهنگ موسوی پور، در پایان بیان داشت: در بازرسی از وسایل متهم 2 دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی سیم کارت، کارت عابر بانک مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.گفتنی است، با اعتراف متهم به جرایم خود در بازجویی های انجام شده پرونده وی تکمیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

***

فرار سارقان عامل شناسایی آنان شد

رئیس کلانتری 126 تهران پارس از دستگیری سه سارق خودرو و لوازم داخل آن، خبر داد و گفت: سارقان به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری شدند که همین عامل موجب شناسایی آنان و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه و 9 قلم کالای مسروقه لوازم داخل خودرو شد.

سرهنگ "سرهنگ غلام رضا یوسفوند ، گفت: روز گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده ی خیابان بوستان، متوجه شدند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری، به محض مشاهده گشت انتظامی با سرعت بالایی از محل متواری شدند.

وی با اشاره اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به تعقیب خودروی سواری پرداختند و در همین حین نیز پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند، بیان داشت: در پاسخ استعلام گرفته شد مشخص شد که خودروی موصوف دارای ثبت سرقت می باشد که بلافاصله دستور توقف خودرو به سرنشنان آن داده شد.

این مقام انتظامی با توضیح اینکه خودروی موصوف با شلیک چند تیر هوایی و شلیک به سمت لاستیک خودرو، متوقف شد، افزود: تعداد 3 متهم در همین رابطه دستگیر و خودروی مسروقه تحت بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی سواری، تعدادی 8 قلم کالای مسروقه داخل خودرو کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ یوسفوند در پایان تصریح کرد: سارقان پس از تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

**

کلاهبردار در کبابی به دام افتاد

رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری کلاهبرداری که اجناس غیر واقعی در سایت شیپور یا دیوار بارگذاری می کرد و سپس به بهانه نگهداری کالا بیعانه می گرفت، خبر داد.

سرهنگ "سعید اعلی قلی پور" گفت: یکی از مغازه داران کبابی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت: فردی، از شماره حساب های مختلف به شماره حساب وی مبالغی را واریز می کرده و پس از واریز وجوه نقد و سفارش غذا، برای دریافت کباب و باقیمانده وجوه، به مغازه کبابی مراجعه می کرد. تا امروز که از بانک با من تماس گرفتند و اعلام داشتند که فردی بابت واریز وجوه نقد به حسابم شاکی شده است.

این مقام انتظامی با بیان امکان وجود کلاهبرداری در این ماجرا، تحقیقات پلیسی آغاز شد، گفت: طی هماهنگی با مقام قضایی متهم که به همراه دو جوان دیگر برای تحویل کباب به مغازه کبابی مراجعه کرده بود، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ با بیان اینکه متهم در بازجویی صورت گرفته اقرار کرد: اجناسی را که وجود خارجی نداشتند در سایت دیوار و شیپور به قیمتی پایین تر از قیمت اصلی آن برای فروش قرار می داده و هنگامی که شهروندان با وی تماس می گرفتند به بهانه اخذ بیعانه برای نگهداشت کالا، به آنان شماره حساب هایی را که مربوط به اشخاص دیگری بود را اعلام می کرد، افزود: کلاهبردار پس از واریز مبلغ بیعانه خریدارن به حساب سایر اشخاص، کالای موصوف را پاک و مجدد کالایی دیگر را با شماره حساب دیگری بارگذاری می کرد.

سرهنگ قلی پور، با تاکید به اینکه شهروندان هنگام انجام معامله در فضایی مجازی از انتقال و واریز وجه نقد به شماره حساب های اشخاص ناشناس خودداری کنند، گفت: انجام معامله در فضای مجازی هوشیاری بیشتر شهروندان را می طلبد و تا زمانی که هویت افراد و صحت انجام معامله در فضای حقیقی محقق نشود از واریز وجوه نقد به حسابی که آنان معرفی می کنند، اجتناب ورزند.*

**

اعتراف سارق به 4 فقره سرقت در حضور مالباختگان

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس، به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در این محدوده اشاره کرد و گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود به چهار فقره سرقت پیش از دستگیری هم اعتراف کرد.

سرهنگ "حسین عادلی"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در پی سرقت های لوازم و محتویات خودرو توسط سارق یا سارقان در این محدوده، تعدادی از شهروندان ضمن مراجعه به کلانتری خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق حرفه ای انجام شده است، که نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرهنگ عادلی، افزود: با هماهنگی از سوی ماموران پس از 24 ساعت انجام تحقیقات شبانه روزی مخفیگاه متهم واقع در یکی از محله های این منطقه شناسایی شد و با دستور مقام قضایی، ماموران به محل اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در یک عملیات ضربتی، این متهم در مخفیگاهش و به هنگام استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی لوازم داخلی خودرو از جمله باطری، ضبط، باند و رینگ و لاستیک کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

کلانتر 179 تصریح کرد: متهم در کلانتری به جرم خود اعتراف و همچنین به چهار فقره سرقت پیش از دستگیری هم اقرار کرد و متعاقبا با تلاش ماموران کلانتری سه تن از مالباختگان این پرونده شناسایی و ضمن حضور در کلانتری از متهم شکایت کردند.

**

بازداشت کیف قاپ هایی که 8 شاکی داشتند

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد، به دستگیری دو سارق کیف قاپ در این محدوده، اشاره کرد و گفت: پس از دستگیری این سارقان هشت تن از مالباختگان به کلانتری مراجعه و از وی شکایت کردند.

سرهنگ "احمد ناصری"، گفت: روز گذشته با شکایت تنی چند از شهروندان در خصوص چند فقره کیف قاپی، تیمی از ماموران این کلانتری برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از شگرد سارقان و همچنین تحقیقات میدانی مشخص شد که 2 سارق حرفه ای با همدستی هم ضمن پرسه زنی در محدوده های یوسف آباد و جهان آرا، پس از انتخاب سوژه هایشان اقدام به کیف قاپی یا سرقت کیف از داخلی خودروهایشان در فرصت های مناسب می کنند.

به این ترتیب، محل های وقوع سرقت و مکان هایی که احتمال می رفت سرقت در آنجا روی دهد تحت کنترل و نظارت قرار گرفت و از سویی دیگر با راه اندازی گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس افراد مظنون تحت کنترل قرار گرفتند.

رئیس کلانتری 125 عنوان داشت: این اقدامات ظهر روز گذشته نتیجه داد و سارقان مذکور که سعی داشتند کیف یک شهروند را از داخل خودروی سواری اش بربایند، دستگیر و به همراه موتورسیکلتشان به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ ناصری، تصریح کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و کیف قاپی اعتراف کردند و متعاقبا با اطلاع رسانی های صورت گرفته هشت تن از مالباختگان که به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته بود، در کلانتری حاضر و از متهمان شکایت کردند.

گفتنی است، با اعترافات متهمان و تکمیل پرونده هر دو متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت های احتمالی دیگر آنها نیز تحقیقات صورت گیرد.

***

باطری دزد در نارمک دستگیر شد

رئیس کلانتری 127 نارمک، از دستگیری یک سارق در این محدوده خبر داد و گفت: این متهم که هنگام سرقت باطری یک خودرو دستگیر شده بود، در بازجویی ها به 18 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "مجتبی سهرابی منش گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت باطری های خودروهایشان، ماموران این کلانتری دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی های انجام شده و با هماهنگی های صورت گرفته از سوی مقام قضایی، تحقیقات به مرحله تکمیلی رسید و با شناسایی محل هایی که احتمال سرقت می رفت مسیر تردد سارق یا سارقان احتمالی تحت کنترل قرار گرفت و در نهایت مشخص شدکه تمامی سرقت ها از سوی یک سارق اتفاق می افتد.

با شناسایی و به دست آمدن مشخصات متهم، اقدامات برای دستگیری وی وارد مرحله ای جدید شد تا این که شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری، هنگام گشتزنی در محدوده نارمک، موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

سرهنگ سهرابی منش، افزود: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به 18 فقره سرقت باطری از خودروهای پارک شده در خیابان های این محدوده اعتراف و در بازرسی از خودروی وی که به کلانتری منتقل شده بود، باطری های مسروقه به همراه ادوات سرقت از خودروها، کشف شد.

گفتنی است، با اعتراف متهم به جرایم خود پرونده تکمیل و به همراه متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

****

بازداشت سارق یک خانه در شمال تهران

رئیس کلانتری 163 ولنجک، با اشاره به دستگیری یک سارق در خیابان مقدس اردبیلی، گفت: این متهم در حال سرقت از یک واحد آپارتمان در شمال تهران بود که از سوی پلیس، دستگیر شد.

سرهنگ "عباس ابراهیمی گفت: شب گذشته طی تماس یکی از شهروندان ساکن محدوده ولنجک با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سارق در طبقه بالای منزلش، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل، این شهروند ضمن مراجعه به آنها اعلام داشت که پس از بازگشت از مهمانی، متوجه تحرکات مشکوک و سر و صدا از طبقه بالای منزل شده و با توجه به این که احتمال حضور سارق را داده با پلیس تماس گرفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به توضیحات ارایه شده از سوی این شهروند، ماموران با هماهنگی های انجام شده ضمن مسدود کردن مسیر های فرار سارق با کسب دستور مقام قضایی به خانه مذکور وارد شده و طی یک عملیات ضربتی این سارق را که در حال سرقت جواهرات و وجوه نقد موجود در خانه بود، دستگیر کردند.

کلانتر 163 ، اضافه کرد: سارق که از حضور ماموران شوکه شده بود سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض مسیر عملیات را منحرف و خود را رها سازد اما این اقدام راه به جایی نبرد و در نهایت به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ ابراهیمی، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف و همچنین به دو فقره سرقت دیگر در محدوده های شمال تهران طی ماه های گذشته نیز اقرار نمود و پس از تکمیل پرونده به همراه شکایت وکیل مالباخته که متعاقبا در کلانتری حاضر شده بود، به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار