کد خبر: 908565
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
رئيس هيات ورزش روستايی و بازی های بومی محلی آذربايجان غربی:
رئيس هيات ورزش روستايی و بازي های بومی محلی آذربايجان غربی گفت: 30 خانه ورزش روستايی تا اوايل خرداد سال جاری در مناطق محروم و کمتر توسعه يافته استان به بهره برداری می رسد.

سعید هاشمی نیا از افتتاح ۳۰ خانه ورزش در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته آذربایجان غربی خبر داد و افزود: این خانه های ورزشی با ۵۰ متر مربع مساحت و با امکاناتی چون میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، شطرنج و تشک ورزش رزمی تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: برای تجهیز هر خانه روستایی حدود ۵۰ میلیون ریال هزینه شده است و در مجموع برای تجهیز این خانه ها حدود ۲ میلیارد ریال اعتبار از طریق این هیات هزینه شده است.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خانه های ورزش روستایی با هدف توسعه، ترویج و شناسایی استعدادهای ورزشی در روستاها، مناطق عشایری و مناطق محروم استان از جمله در روستاهای حصار بوکان، سیلاب سلماس، میریسه مهاباد، پارچی خوی، گنج آباد میاندوآب و درزگه پیرانشهر احداث شده است.
وی با بیان اینکه طرح تجهیز خانه های ورزش روستایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزش روستایی و عشایری و دهیاری های استان اجرا می شود، اضافه کرد: ۳۰ خانه ورزش روستایی در آذربایجان غربی در حال فعالیت است که با اضافه شدن این ۳۰ مورد اخیر، مجموع خانه های ورزش روستایی این استان به ۶۰ خانه می رسد.
هاشمی نیا با اشاره به این که در سال گذشته ۱۱ هزار ورزشکار توسط این هیات در سطح استان ساماندهی شده اند، گفت: یکی از اولویت های این هیات گسترش فعالیت های بومی و محلی در روستاها و مناطق عشایری بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر