کد خبر: 908564
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده خبر داد:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده گفت: برای اتمام طرح بازسازی بقعه اولیاء الله نیازمند اعتبارات دولتی و مشارکت ‌های مردمی هستیم که پیش‌ بینی می‌ شود بیش از 50 درصد اعتبار مورد نظر با کمک مردم تامین شود.

حسین منفردی با اشاره به اینکه هم اکنون فاز نخست تربت‌ خانه بقعه اولیاءالله نقده آغاز شده است، اظهار داشت: در فاز نخست، تربت‌خانه بقعه در فضای اصلی و در مساحت 360 متر مربع احداث می‌شود.
وی حداقل اعتبار پیش‌بینی شده برای انجام این پروژه را بالغ بر 450 میلیون تومان دانست و افزود: خوشبختانه معاون بهره‌وری اقتصادی نیز حمایت‌ های خود را در زمینه تخصیص اعتبار آغاز کرده اما کل اعتبار مورد نظر توسط این معاونت تخصیص نمی‌یابد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نقده گفت: بنابراین برای اتمام طرح نیازمند اعتبارت دولتی و مشارکت‌های مردمی بوده هر چند که پیش‌بینی می‌شود که بیش از 50 درصد اعتبار مورد نظر با کمک مردم تامین شود.
وی اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود که کلیت ساختمان یعنی ساخت تربت‌خانه و سقف آن امسال به پایان رسیده اما نازک‌کاری‌ها و ریزه‌کاری و تزئینات مربوطه در سال 98 انجام پذیرد.
منفردی افزود: با توجه به اینکه در منطقه نقده دو بقعه شاخص میرآباد و نظام آباد وجود داشته و تا ارومیه و میاندوآب نیز چنین بقعه‌ای وجود ندارد، مردم احترام خاصی برای آن قائل بوده و پیش ‌بینی می‌شود که نیمی از کمک‌های مردمی از طریق طرح مودت سازمان اوقاف و امور خیریه تامین شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر