کد خبر: 907466
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
محمدرضا رجبی

دبیر فدراسیون هندبال گفت: هر چند که بازیکنان داخلی هم با تجربه هستند اما امیدواریم برای بازی‌های آسیایی با تیم کامل برویم و پر قدرت حاضر شویم.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط اردوهای تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار کرد: از سه‌شنبه هفته‌ گذشته اردوهای تیم‌ ‌ملی هندبال آغاز شد. روزهای نخست این اردو با تست‌های آمادگی جسمانی شروع شد تا وضعیت فعلی بچه‌ها به دست آید. بازیکنان به نسبت آمادگی که داشته باشند برایشان برنامه‌ریزی خواهیم کرد. طبق برنامه فدراسیون در ۲ اردوی اول تنها بازیکنان داخلی حضور دارند و در نیمه دوم خرداد ماه لژیونرها به ما ‌اضافه خواهند شد.

وی در مورد حضور لژیونرها در ایران، خاطر نشان کرد: با باشگاه‌های اروپایی مکاتباتی داشتیم تا بتوانیم بازیکنان را در زمان اردوها و مسابقات در اختیار داشته باشیم، اما بازی‌های آسیایی در برنامه فدراسیون جهانی ثبت نشده و این کار ما را سخت می‌کند. در حال‌ رایزنی هستیم تا بتوانیم در جاکارتا تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که اگر شرایط برای حضور لژیونرها در جاکارتا فراهم نباشد شرایط چه می‌شود، گفت‌: ما اردوها را با بازیکنان داخلی آغاز کردیم. امیدوارم که لژیونرها را در اختیار داشته باشیم. تمام بازیکنان خوب هستند، بچه های داخلی هم تجارب زیادی دارند و بالای ۹۵ درصد آنها سابقه حضور در تیم‌ ‌ملی را داشته‌اند. امیدواریم که لژیونرها هم ‌اضافه شوند و بتوانیم با تیم کامل به بازی‌های آسیایی جاکارتا برویم و پر قدرت حاضر شویم.

وی گفت‌: خدا را شکر برنامه‌ریزی خوبی داریم. تورنمنت قطر پیش‌بینی شده و حضور در این تورنمنت حتمی است. در حال‌  رایزنی هستیم تا یک تورنمنت دیگر هم بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. اگر بتوانیم، تورنمنت را در ایران و با حضور تیم‌های خارجی برگزار می‌کنیم یا اینکه تیم را به بیرون می‌بریم. البته تیم ها قبل از مسابقات در حال‌ آماده سازی هستند و انجام بازی تدارکاتی و دوستانه سخت است. در حال‌ رایزنی هستیم. زوران کاستاراتویچ سرمربی تیم ملی نیز در حال رایزنی است تا بتوانیم دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم.

دبیر فدراسیون هندبال در پایان در خصوص غیبت چند بازیکن داخلی در این مرحله از اردو، گفت‌: چند تن از بازیکنان به دلیل کسالت و یا آسیب‌دیدگی غیبت دارند، اما آنها در حال‌ درمان هستند تا بتوانند به تیم ‌اضافه شوند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اردوی تیم‌ ‌ملی هندبال بزرگسالان با حضور ۲۰ بازیکن داخلی از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا هشت روز ادامه‌ دارد. برای نخستین اردو با حضور زوران کاستاراتویچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران ۲۶ بازیکن دعوت شدند.

 

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار