کد خبر: 907268
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی از ارسال نام ۱۰۰ مدیر دوتابعیتی تصمیم ساز در مسائل کشور به دادستانی خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از  مدیران دو تابعیتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از ارسال اسامی 100 مدیر دوتابعیتی به دادستانی کل کشور خبر داد و گفت: اسامی 100 مدیر دو تابعیتی که در ذیل گزارش تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی نیز ذکر شده، جهت بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم در قالب گزارشی به دادستان کل کشور تقدیم شده است.

وی، اسامی یکصد مدیر دو تابعیتی را که اسامی‌شان تقدیم دادستان کل کشور شده است را شامل مدیران در حوزه تصمیم‌‌گیری و تصمیم‌‌سازی دانست و اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده و در نوبت رسیدگی و قرائت در صحن پارلمان قرار دارد.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از  مدیران دو تابعیتی همچنین تصریح کرد: از هیئت‌ رئیسه مجلس نیز درخواست داریم که با توجه به اهمیت موضوع مدیران دو تابعیتی و نقش آنها در ارکان تصمیم‌‌سازی و تصمیم‌‌گیری کشور، قرائت این گزارش را در خارج از نوبت در اولویت قرار دهد.

همچنین سیدجواد ابطحی نایب رئیس دیگر کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی در گفت‌وگوی دیگری با خبرگزاری تسنیم از دیدار چندی پیش اعضای این کمیته با دادستان کل کشور خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیته گزارشی از روند رسیدگی به وضعیت 100 مدیر دو تابعیتی به دادستان کل کشور ارائه کردند که در نهایت به ارائه گزارشی از اسامی آنها به وی منتج شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: پس از اینکه گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها در صحن پارلمان قرائت شود جهت رسیدگی و روشن شدن بیشتر موضوع، گزارش به قوه‌قضائیه ارسال می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
الان مرسوم شده است که خانواده خیلی از مسئولین و مامورین دولتی بخصوص آن دسته که بلحاظ کاری خطر آفرین است از طرق مختلف اقامت در خارج از کشور گرفته و آنجا زندگی میکنند وبرای خالی نبودن عریضه گاهی به کشور مسافرت میکنندکه باید در این ضمینه کاری صورت پذیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار