کد خبر: 907111
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
اعضای یک شبکه که با کشاندن مردان پولدار به خانه سیاه از آنها اخاذی می‌کردند محاکمه شدند.

به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي مأموران پليس قرچك را از ماجراي آدم‌ربايي با خبر كرد. او گفت: من از تجار بازار ميوه و تره‌بار هستم. روز قبل با خودروي شخصي خودم در مسير بازگشت به خانه‌زن جواني را كنار خيابان سوار كردم. لحظاتي كه گذشت سر حرف را باز كرده و گفت كه اسمش پريسا است و به تنهايي زندگي مي‌كند و پيشنهاد دوستي داد كه قبول كردم. پريسا من را به خانه‌اش دعوت كرد. ساعت 10شب بود كه وارد خانه‌اش شدم و در حال حرف زدن بوديم كه ناگهان زنگ خانه را زدند. پريسا گفت كه برادرش به ديدن او آمده است، براي همين من را در حمام خانه پنهان كرد. من داخل حمام بودم كه صداي زن و مردي كه وارد شدند را شنيدم. آنها با پريسا دعوا كردند تا اينكه مردي جوان وارد حمام شد و من را به شدت كتك زد. او و زني كه همراهش بود با من دعوا كردند كه چرا بدون اجازه وارد خانه خواهرش شده‌ام. من عذرخواهي كردم و خواستم خانه را ترك كنم كه مرد جوان درخواست پول كرد. من مقداري پول داخل كارت عابربانكم داشتم كه كارت را به همراه رمز آن در اختيار آن مرد گذاشتم. بعد با باجناقم تماس گرفتم و درخواست پول كردم. سپس آن مرد را به در خانه باجناقم فرستادم و او با 14‌ميليون تومان پول به خانه برگشت. ساعت حدود يك ونيم شب بود كه خواستم من را رها كنند، اما قبول نكردند.
شاكي ادامه داد: صبح امروز مرد جوان با پليس تماس گرفت و لحظاتي بعد يك خودروي پليس از راه رسيد. آن مرد ماجراي ورود من به خانه را براي آن دو مأمور پليس توضيح داد. مأموران پليس از من خواستند رضايت شاكيان را جلب كنم. گفتم كه بيش از 14‌ميليون تومان به آنها پول داده‌ام، اما اصرار كردند كه پول بيشتري به آنها بدهم. يكي از آنها پيشنهاد داد تا سيم كارتم را كه شماره رندي بود به نام يكي از زنان كنم كه چاره‌اي نداشتم و قبول كردم. سوار خودروي پليس شديم و به دفتر ثبت رفتيم و شماره را به نام يكي از آن زنان ثبت كردم. بعد از آن بود كه آنها من را رها كردند. من احتمال مي‌دهم كه مأموران پليس با آدم‌ربايان همدست باشند براي همين تصميم به شكايت گرفتم.
با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت خيلي زود تيمي از مأموران پليس به دستور قاضي راهي خانه مورد نظر شدند. مأموران پليس همزمان با ورود به خانه موفق شدند متهمان را هنگام تقسیم پول‌ها بازداشت كنند. آنها در بررسي خانه متوجه شدند همه جاي خانه مجهز به دوربين‌هاي مداربسته است.
در جريان تحقيقات بعدي پليس معلوم شد كه پريسا در نقش طعمه مردان پولدار را فريب داده و به مخفيگاهشان مي‌كشاند. در گام بعد دو عضو ديگر باند در نقش برادر پريسا و همسرش ناگهان وارد خانه شده و با راه انداختن يك دعواي ساختگي سناريوي اخاذي از شاكيان را اجرا مي‌كنند. در بررسی‌های بعد با صدور قرار منع تعقیب برای پریسا، زن و مرد جوان مجرم شناخته شدند.
با كامل شدن تحقيقات پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد.هیئت قضایی بعد از ختم جلسه وارد شور شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار