کد خبر: 906213
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که اعضای کارگروه باید وظایف خود را به درستی انجام داده و برای اشتغال برنامه تهیه کنند، گفت: تمام دستگاه‌ها برنامه‌های اشتغال امسال را به کارگروه ارائه کنند.

علی جهانگیری در جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان‌شرقی با بیان این که اعضای کارگروه وظایف خود را به درستی انجام داده و برای اشتغال برنامه تهیه کنند، اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها برنامه‌های اشتغال امسال را به کارگروه ارائه کنند.

وی گقت: پیشنهادات اداره کل جهاد کشاورزی به عنوان یک دستگاه تخصصی که مورد درخواست بسیاری از افراد است، باید با اولویت اصلاح نژاد دام پررنگ شود و یا طرح‌های دامداری و مرغداری‌های بالای 60 درصد به عنوان پیشنهاد جلسه کارگروه اشتغال استان به تهران فرستاده شود.

جهانگیری افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید بر روی تمام مصوبات کارگروه ارزیابی کارشناسی داشته باشد تا تاثیرات زنجیره تامین حوزه‌های مختلف مشخص شود، در این زمینه اطلاعات مورد نیاز مانند فهرست طرح‌ها از سوی دبیرخانه در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای کارگروه اشتغال جذب تسهیلات، بررسی و تصویب مسائل مختلف است بنابراین هر جلسه بر روی یک موضوع تمرکز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: سازمان‌ها تعداد اشتغالی که امسال ایجاد خواهند کرد را باید در جلسه مطرح کنند که در این صورت پروژه‌های مرتبط با هر دستگاه جستجو و فعال خواهد شد. 

جهانگیری همچنین با اشاره به اهمیت پیگیری پرونده‌های متقاضیان تسهیلات در زمینه اشتغال‌زایی افزود: هر دستگاه یک نفر را مامور پیگیری از متقاضیان دریافت تسهیلات کند تا پرنده تشکیل شود به طوری که طرح‌های ثبت‌نام شده پیگیری و به بانک‌ها معرفی شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: باید برنامه‌ای اتخاذ شود تا دستگاه‌های استان در زمینه معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک‌ها، در کشور رتبه مطلوبی کسب کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر