کد خبر: 905621
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
سرپرست حج و زیارت استان سمنان خبر داد
سرپرست حج و زیارت استان سمنان از پیش‌بینی بسته اعزام ویژه زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: معاینات پزشکی زائران حج تمتع انجام شد.

خلیل دلپاک درباره برنامه‌های سال ۹۷، اظهار کرد: ظرفیت تمام کاروان‌های اعزامی به حج تمتع سال ۹۷ تکمیل شده است.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: روزهای جمعه هر هفته کاروان‌ها، جلسات آموزشی را تشکیل می‌دهند و بازدیدها صورت گرفته و روند بسیار خوبی دارند و زائران هم حضور فعال و مستمری دارند.

دلپاک با اشاره به اینکه معاینات پزشکی زائران حج تمتع انجام شد، تصریح کرد: تعدادی از زائران به خاطر مشکلات جسمانی محدودیت دارند که در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در زمینه اعزام‌ها به عتبات عالیات مشکل خاصی نداریم، اضافه کرد: اعزام‌ زائرانی که برای عتبات عالیات ثبت‌نام می‌کنند، انجام خواهد شد و تا ماه مبارک رمضان کاروان‌های ما اعزام می‌شوند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان از پیش‌بینی بسته‌های ویژه اعزام به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبرداد و تصریح کرد: بسته‌های اعزام به عتبات عالیات ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴ روزه پیش‌بینی شده است.

دلپاک با اشاره به اینکه در گذشته استقبال از اعزام به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خیلی خوب نبود، اظهار کرد: اما برخی‌ تمایل به اعزام در این ماه مبارک دارند و این شرایط را برای آنها ایجاد کردیم که حداقل ۱۰ روز در کربلا روزه‌دار باشند؛ ولی قطعی نشده است و قاعدتاً هزینه‌ها همراه با طول مدت اعزام بیشتر می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار